Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Djevelen har et navn

Rune48

Anbefalte innlegg

Jesus møtte en disippel på veien og da han møtte disippelen fortalte Jesus at djevelen har et navn. Disippelen var glad for at han nå visste at djevelen hadde et navn. Disippelen spurte Jesus: "Har djevelen et rykte også?"

Jesus sa: "Ja jøss, jeg skal skrive ned hva ryktene hans går ut på, kan du møte meg senere eller i morgen så skal jeg dele ryktene slik at djevelen har både et navn og et rykte?"

Disippelen sa: "Ja jeg kan det, jeg vil møte deg i morgen slik at jeg kan få vite hva ryktene er, slik at jeg kan vite både navnet til djevelen og ryktet hans"

Så sa Jesus: "Flott, i morgen skal du få ryktene."

Disippelen møtte Jesus dagen etter slik som de avtalte, og han fikk ryktene som han hadde blitt lovet, han tok i mot ryktene med takknemlighet.

Så spurte disippelen Jesus: "Har djevelen mer enn et navn og et rykte, det vil være mye lettere å få et inntrykk av djevelen dersom jeg kan få se han også, jeg har alltid hatt lyst til å se en vill okse løpe løpst i ringen og gjøre ondskap hele dagen".

Jesus sa: "Da jeg samlet inn ryktene så verifiserte jeg de da vi hadde djevelen i et forhør"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...