TMB Skrevet 22. januar 2018 Del Skrevet 22. januar 2018 Og kan svare på et par spørsmål? 1. Har denne port for ethernet ut, eller kun Wi-Fi? 2. Hvis ja på spm. 1; Kan man sette den i bridge for å bruke den som et rent modem, med egen ruter? Takk! Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 22. januar 2018 Del Skrevet 22. januar 2018 Nei, jeg har ikke mobilt bredbånd fra ICE. Svar på 1 finner du lett ved å laste ned brukermanual fra Ice. Den har 3 Ethernet porter. I Teknisk manual finner du hvor du kan sette Bridge mode. 2 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 22. januar 2018 Del Skrevet 22. januar 2018 1. Ja. 2. Ja. Har ikke testet den i bridge, men har en funksjon i menyen for det. Står også i manualen som ligger på ICE sine hjemmesider 2 Lenke til kommentar
jatmega Skrevet 2. september 2019 Del Skrevet 2. september 2019 HeiFikk du til Bridge mode ?Jeg er litt noob på dette her, lenge siden jeg gjorde det sist på et altibox nett, og skjønner ikke stort av det.Når jeg aktiverer bridge mode i ruteren, en ALR-U270, så får ikke modemet (ALR-U270) eller ruteren (WRT1900ACS) noe ip-adresse.Nettet består av: 4G ---> ALR-U270 ---> kabel ---> Linksys WRT 1900ACS ---> WiFi ---> noob gaming pc-en min What to do? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Får du kun en ip adresse per levrandør er nok det problemet, da må du ha router. Eller maks en enhet pc linje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå