QZUZOWR4 Skrevet 22. januar 2018 Del Skrevet 22. januar 2018 Et rolig sted i millionbyen Mumbai Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 22. januar 2018 Del Skrevet 22. januar 2018 Fine frodige farver her midt om vinteren...man savner alt det grønne for tiden ..mvh Suss Lenke til kommentar
QZUZOWR4 Skrevet 22. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2018 Fine frodige farver her midt om vinteren...man savner alt det grønne for tiden ..mvh Suss Takker så mye Suss, det er varmt også over 30 grader.mvh Keshav Lenke til kommentar
sussss Skrevet 22. januar 2018 Del Skrevet 22. januar 2018 Fine frodige farver her midt om vinteren...man savner alt det grønne for tiden ..mvh Suss Takker så mye Suss, det er varmt også over 30 grader.mvh Keshav Py ha...det er alt alt for varmt..så vil jeg altså hellere have vores 1+c nu :-) Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 22. januar 2018 Del Skrevet 22. januar 2018 Et nydelig bilde dette. Her har du truffet godt med kontrast og skarphet synes jeg. Fint komponert og fredelig stemning i millionbyen. 52 grader i forskjell fra det jeg opplevde i går Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 22. januar 2018 Del Skrevet 22. januar 2018 Fint,dekorativt og stemningsfullt gatebilde. Effekten du bruker minner litt om en spesiell type grafikk som jeg ikke husker navnet på. Fargene i bildet ser litt "utvasket" ut samtidig som de er skarpe og detaljerte. Metoden du bruker gir et skarpt helhetsinntrykk men du kommer ikke helt gratis frem til dette, noe du selv er klar over. Man får nesten aldri i både pose og sekk. Det kunne vært spennende om du en gang kunne legge ut originalbildet i tillegg til det ferdige bildet. Bra jobba. Mvh Oddvar Lenke til kommentar
QZUZOWR4 Skrevet 23. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2018 Takker så mye for gode tilbakemeldinger fra Helene og Oddvar. Spesiell takk for din info Oddvar, dette var jeg ikke klar over V2 et lagt ut uten redigering. mvh Keshav Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 23. januar 2018 Del Skrevet 23. januar 2018 Flott og fargerikt bilde , dette minner litt om HDR effekten . Fargene og kontrasten har økt , samtidig som støynivået i bildet også har økt . Det er nye å passe på i en slik prosess., men du er på god vei til å finne din stil eller signatur om du vil . Alec Lenke til kommentar
QZUZOWR4 Skrevet 23. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2018 Flott og fargerikt bilde , dette minner litt om HDR effekten . Fargene og kontrasten har økt , samtidig som støynivået i bildet også har økt . Det er nye å passe på i en slik prosess., men du er på god vei til å finne din stil eller signatur om du vil .i Alec Takker så mye for god tilbakemelding Alec. Jeg prøver å finne min egen stil men er ikke sikker på hvordan den blir ennå.mvh Keshav Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg