mekanikern Skrevet 21. januar 2018 Del Skrevet 21. januar 2018 Jeg pleide å fylle på mandag morgen, siden det er som regel mellom 12,40 og 13,00 pr liter for blyfri, men i det siste så har jeg lagt merke til at den ligger på 15-16 kr på litern. Noen ganger i uka så er prisen så lav som 12,5-13. Noen som har en oversikt på hvilke dager det er billig å fylle drivstoff? Søndag, mandag morgen og torsdag morgen gjelder ikke lenger Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 21. januar 2018 Del Skrevet 21. januar 2018 Har lagt merke til det samme. Ser ut til at fredag morgen er billig nå. Var 14.noe på fredag morgen, så spratt det opp til 16.noe senere på dagen. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 22. januar 2018 Del Skrevet 22. januar 2018 De har begynt å samarbeide om høyere priser og det er vinter, så prisene er stort sett høyere + at avgiftene gikk opp i 2018 Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 22. januar 2018 Del Skrevet 22. januar 2018 Ta deg en tur på søndag kveld. Da er fortsatt prisene ganske lave før de justerer opp på mandagsrushet. Lenke til kommentar
LabWeiler Skrevet 22. januar 2018 Del Skrevet 22. januar 2018 Fyller fastpris gjennom uka - de andre stasjonene i området varierer veldig fra time til time. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. januar 2018 Del Skrevet 22. januar 2018 Det varierer. Noen ganger er det Søndag, mens andre ganger er det Torsdag. Om du kjører forbi en bensinstasjons så ville jeg bare sjekket regelmessig på Mandager, Torsdager og Søndager. Slik jeg forstår det så synker bensinprisen om norsk økonomi styrkes og oljeprisen stiger (ikke høy, men stiger). Nå for tiden burde vi se relativt lave priser snart. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 22. januar 2018 Del Skrevet 22. januar 2018 Frem til midten av desember så har det alltid vært billigst mandag morgen og billig torsdag morgen. Jeg la merke til at det i dag var 14,50/L for 95 på Shell Brumunddal, mens det er 15,92/L på Lillehammer. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 22. januar 2018 Del Skrevet 22. januar 2018 Jeg er så ufattelig glad for at jeg betaler 8,75 pr. liter Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 22. januar 2018 Del Skrevet 22. januar 2018 Jeg er så ufattelig glad for at jeg betaler 8,75 pr. liter og 30 kroner for melk? Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 22. januar 2018 Del Skrevet 22. januar 2018 Jeg er så ufattelig glad for at jeg betaler 8,75 pr. liter og 30 kroner for melk? Jeg er ikke kalv, så jeg drikker ikke melk. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 22. januar 2018 Del Skrevet 22. januar 2018 Oppfordrer alle dere med Android telefon å laste ned appen Bensinpris. Jo flere som oppdaterer priser jo bedre. Vet ikke om den finnes til Apple. Og nei, jeg har ingen tilknytning til appen. Vil bare at flere skal bruke den så prisene er mer oppdaterte. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 23. januar 2018 Del Skrevet 23. januar 2018 Dere kan gjerne også oppdatere i Waze til Android eller iOS med det samme! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 23. januar 2018 Del Skrevet 23. januar 2018 Søndagskveld, mandags morgen og torsdags morgen som generelt sett er billigst der jeg bor iallefall (kjører forbi en bensinstasjon hver gang jeg skal noe som helst, flere ganger til dagen mao.). Syns jeg har hørt noe om at det priskrig frem til 11-12 på mandag og torsdag, og da "reseter" de prisene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå