Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Når er det billig å fylle bensin? (oslo)

Anbefalte innlegg

Jeg pleide å fylle på mandag morgen, siden det er som regel mellom 12,40 og 13,00 pr liter for blyfri, men i det siste så har jeg lagt merke til at den ligger på 15-16 kr på litern. Noen ganger i uka så er prisen så lav som 12,5-13. Noen som har en oversikt på hvilke dager det er billig å fylle drivstoff? Søndag, mandag morgen og torsdag morgen gjelder ikke lenger :( 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det varierer. Noen ganger er det Søndag, mens andre ganger er det Torsdag. Om du kjører forbi en bensinstasjons så ville jeg bare sjekket regelmessig på Mandager, Torsdager og Søndager.

Slik jeg forstår det så synker bensinprisen om norsk økonomi styrkes og oljeprisen stiger (ikke høy, men stiger). Nå for tiden burde vi se relativt lave priser snart.

Lenke til kommentar

Oppfordrer alle dere med Android telefon å laste ned appen Bensinpris. Jo flere som oppdaterer priser jo bedre.

Vet ikke om den finnes til Apple.

Og nei, jeg har ingen tilknytning til appen. Vil bare at flere skal bruke den så prisene er mer oppdaterte.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Søndagskveld, mandags morgen og torsdags morgen som generelt sett er billigst der jeg bor iallefall (kjører forbi en bensinstasjon hver gang jeg skal noe som helst, flere ganger til dagen mao.).

Syns jeg har hørt noe om at det priskrig frem til 11-12 på mandag og torsdag, og da "reseter" de prisene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...