AnonymDiskusjon Skrevet 21. januar 2018 Del Skrevet 21. januar 2018 Hei, Noen som vet hvor jeg kan få tak i mat kuponger/rabatter? Jeg har kun 140kr å leve på de neste 9 dagene og er faktisk blitt syk som jeg mistenker er pga vitaminmangel.. Beklager om jeg poster under feil kategori, fant ikke noe annet. Anonymous poster hash: 7b6a7...938 Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 21. januar 2018 Del Skrevet 21. januar 2018 Matkupongar er lite brukt i Norge. Dei einaste som eg kjenner til er coop sine kupongar, og dei er personlege og knytta opp mot medlemsnummer. Så for å få mest mulig for pengane, så er det nok vanlige tilbud som er det du må sjekke opp. Dersom dette er ein midlertidig situasjon, så kan du ofte cashe ut oppsparte poeng på eventuell coop eller trumf konto. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 21. januar 2018 Del Skrevet 21. januar 2018 100,- for vitaminer og 40,- for 2 brød 1 Lenke til kommentar
Rtse Skrevet 21. januar 2018 Del Skrevet 21. januar 2018 100,- for vitaminer og 40,- for 2 brød Har du noe tips på hva jeg kan gjøre med det andre brødet da? Har ikke fryser så får ikke fryst ned.. og hva med vitaminbjørner? Det er vel kun 60kr? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 21. januar 2018 Del Skrevet 21. januar 2018 Trenger ikke kjøpe begge brødene samtidig 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå