AnonymDiskusjon Skrevet 29. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2018 Nettopp det jeg tenkte. Ja var litt søtt, men klart jeg reagerte uten å si noe til han. Fikk beskjed om å sale av hesten hennes, denne pappaen var med inn i boksen. Da sa typen at jeg bare kunne la hesten være sånn. Jeg ba ikke denne pappaen om hjelp, er tidligere hestejente. Litt morsomt var det dog. Anonymous poster hash: 37618...6cb Lenke til kommentar
anikit Skrevet 30. januar 2018 Del Skrevet 30. januar 2018 Vi vet for lite til å dømme situasjonen. Kanskje han ikke hadde snakket sitt eget morsmål på veldig lenge, og ble overrasket over å tilfeldigvis møte noen som snakket det? Jeg har selv bodd utenfor Norge i en årrekke, og det er alltid gøy å møte folk som snakker norsk, så jeg forstår ham om det er dette som er grunnen. Jeg synes hun er urimelig, dersom det blir noen stor sak ut av å bruke én time på å snakke med noen andre enn henne. Men dette var en kjærestetur, så da kan jeg være med på at det er litt uhøflig å overse kjæresten i én hel time. De burde i det minste gå over til engelsk, så alle kan være med på samtalen. Alt i alt synes jeg det både var uforskammet av mannen å overse kvinnen i én time, og det er også galt å lage noe videre drama ut av det i etterkant. Det var jo tross alt bare én time, og det er ikke verdens undergang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå