AnonymDiskusjon Skrevet 21. januar 2018 Del Skrevet 21. januar 2018 Som tydligvis var fra samme land som typen. Han hørte språket og henvendte seg til de. De pratet og lo i en time på ett språk jeg ikke skjønner. Hadde du synes dette var greit? Oversatte etterpå litt fortalte at hun ene var gift hadde barn og andre var singel. Jeg ble sur da vi var på tur sammen og ble tot oversett. Anonymous poster hash: 37618...6cb Lenke til kommentar
Populært innlegg AnonymDiskusjon Skrevet 21. januar 2018 Forfatter Populært innlegg Del Skrevet 21. januar 2018 Hva med å slutte å være så sjalu og heller ta et språkkurs på hans morsmål? Han savner tydeligvis å snakke sitt morsmål, og hvis dere får barn en gang i fremtiden burde jo de få lære begge språk og kunne bli forstått av begge foreldre på begge språk. Anonymous poster hash: fcf4e...df9 12 Lenke til kommentar
Populært innlegg Taurean Skrevet 21. januar 2018 Populært innlegg Del Skrevet 21. januar 2018 (endret) Jeg hadde ikke satt pris på det der, nei. Ville sett det som et tillitssvik (hvis det var en kvinne jeg var med som var utenlandsk, i min situasjon). Hvis han er mer interessert i å sosialisere med andre som prater sitt eget språk, enn å bruke tiden sin med deg, så ville jeg revurdért hele forholdet. Anonoym har et -lite- poeng, men det er normal folkeskikk å bry seg om den man er ute med først, og ikke kaste hele forhold til den man er sammen med helt på bålet til fordel for totalt ukjente på nabobordet. Trodde dette var helt vanlig empatisk matematikk. Endret 21. januar 2018 av Taurean 10 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2018 Vi er begge ferdig med barn. Greit han prater, men hva med en eller to setninger til meg av og til? Holder på å lære meg språket, men de prater veldig fort og jeg kan ikke mye. Skulle være en kjæreste tur. Anonymous poster hash: 37618...6cb Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 21. januar 2018 Del Skrevet 21. januar 2018 Kjærestetur også ja, formålet var liksom å ha fokus på hverandre. Jeg ville tatt en grundig prat, og basert på svarene, ville jeg tatt mine valg. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2018 Han sa han måtte få prate med de han ville uten å oversette hele tiden. Saken er at jeg følte meg så dum da jeg ikke forstår. En gang henvendte han seg til meg og sa "skjønner du noe eller?" Han vet jeg ikke gjør. Kjærestetur som jeg spanderte. Anonymous poster hash: 37618...6cb Lenke til kommentar
ozone Skrevet 21. januar 2018 Del Skrevet 21. januar 2018 Frekt! Omtrent som å ringe opp noen på mobilen og snakke i to timer mens du sitter ved restaurantbordet med dama! Du skulle reist deg og gått! - Hvorfor går du? - Du synes tydeligvis fremmede damer er mer interessant å snakke med når du er ute med meg, så KOS DEG! 8 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 21. januar 2018 Del Skrevet 21. januar 2018 (endret) Du får sette deg ned og prøve å finne ut hva du betyr for ham, og hvorfor han vil være sammen med deg. Jf Taureans innlegg rett ovenfor. Endret 21. januar 2018 av Slettet-376f9 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2018 Godt å se at noen er enig med meg. Han sa han ikke orket forholdet om han ikke kunne prate med andre og oversette hele tiden. Noe han ikke gjorde. Den følelsen jeg satt med var ikke god. Anonymous poster hash: 37618...6cb Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 21. januar 2018 Del Skrevet 21. januar 2018 Frekt! Omtrent som å ringe opp noen på mobilen og snakke i to timer mens du sitter ved restaurantbordet med dama! Du skulle reist deg og gått! - Hvorfor går du? - Du synes tydeligvis fremmede damer er mer interessant å snakke med når du er ute med meg, så KOS DEG! Enough said. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2018 Har spurt før, svaret var at han ikke visste. Anonymous poster hash: 37618...6cb Lenke til kommentar
kremt Skrevet 21. januar 2018 Del Skrevet 21. januar 2018 Bli sammen med noen fra eget land istedet? 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2018 Vært med en norsk psykopat i 25 år.. Anonymous poster hash: 37618...6cb Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 21. januar 2018 Del Skrevet 21. januar 2018 Og da var det på tide å finne en utenlandsk &%@#€˚ Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2018 Helt tilfeldig. Anonymous poster hash: 37618...6cb Lenke til kommentar
FranZe Skrevet 21. januar 2018 Del Skrevet 21. januar 2018 (endret) Helt tilfeldig. Anonymous poster hash: 37618...6cb Like tilfeldig som at han møtte noen som pratet samme språk på cafeen. Det forklarer jo det som har hendt det så forstår ikke hvorfor du er så opprørt? Endret 22. januar 2018 av FranZe Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2018 Fordi jeg følte meg behandlet som luft. Anonymous poster hash: 37618...6cb Lenke til kommentar
FranZe Skrevet 22. januar 2018 Del Skrevet 22. januar 2018 (endret) Fordi jeg følte meg behandlet som luft. Anonymous poster hash: 37618...6cb Skjønner det. Etter hva jeg forstår så var dette i en time på en tur og ikke bare ett cafebesøk. Er det så ille egentlig? Det går vel fint an å kjøpe seg noe og lese litt på nettet f.eks? Hvordan tror du alle norske menn føler seg behandlet når du indirekte kaller de for psykopater? Endret 22. januar 2018 av FranZe Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 22. januar 2018 Del Skrevet 22. januar 2018 Kultur er en fin ting det, siden nasjonalitet ikke blir nevnt så gidder jeg ikke gjette, men kjenner litt til kulturer hvor kvinner ikke er så mye verdt egentlig, og det også i sosial setting.Og da ekke det så nøye om man syns andre er så spennende at man prioriterer å være sosial med de istedet.En ting er sikkert, enten får du akseptere at dette er sånn og håndtere dette med et smil, eller finn deg en annen type.For å forandre på dette er bare å kaste bort masse tid. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2018 Jeg satt på nett. Rart med det, men jeg hadde følt meg frekk om jeg reiste meg for å titte i butikker feks. Det verste er når de ler så mye. Blir som om noen forteller en vits og en ikke skjønner den. Anonymous poster hash: 37618...6cb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå