Nyåret Skrevet 21. januar 2018 Del Skrevet 21. januar 2018 Heisann. Når mener dere at en smarttelefon blir ukomfortabel i lomma i deres øyne? Det er her snakk om fremlommene hos en mann som liker å gå i litt vide bukser. Jeg tror at ASUS ZENFONE 3 MAX blir litt i største laget for min del. Den har mål på: 151,0 x 76,0 x 8,0 mm. Lenke til kommentar
Jarv!s Skrevet 21. januar 2018 Del Skrevet 21. januar 2018 Hei. Personlig synes jeg en telefon blir ukomfortabel i buksa, ved "trange" bukser med mindre lommer. Så lenge jeg ikke går i alt for skinny jeans, så har jeg ikke problemer med telefoner på størrelse med iphone plus og andre plus modeller. Men ved veldig trange bukser kan det bli irriterende da det kan virke "spist". Så her er det mer buksa enn telefonen som avgjør for meg. Lenke til kommentar
Nyåret Skrevet 17. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2018 Takk for svar. Noen flere innspill her? Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 17. februar 2018 Del Skrevet 17. februar 2018 Jeg føler min s8+ er litt for stor, ofte stikker den ut av lomma og kommer i kontakt med magen når jeg setter meg ned. Hadde kjøpt s8 i dag om jeg viste dette på forhånd Dimensjonene er: 159.5 x 73.4 x 8.1 mm 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå