Gå til innhold

Verdens største teknologimesse - oppsummert i 43 bilder

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er dette verdens største "Teknologimesse"? Dreier ikke industrimessa i Hannover seg om teknologi?

Hei Edmund,

Det er sikkert mulig å rangere etter forskjellige kriterier. CeBIt brukte være størst målt etter besøkende. Spesielt i dotcom-tiden var de svære. Opptil 800 tusen besøkende sies det. Vi kunne sikkert vært mer presise - og sjekket flere slike eventer etter forskjellige kriterier. Etter generert om tale å dømme er det neppe tvil om at CES nå har det største avtrykket. Men vi kan jo være på vakt neste gang de selv hevder å være størst - og ikke bare ta det for god fisk.

vh

Jan M Moberg

Ansv. red.

TU Media AS

Lenke til kommentar

Noen luftsensorer, et par puter, solbriller, bølgeskvulp og en tannbørste....

Er DET hva TU greier å dra ut av "verdens største teknologimesse"?

Hei 1J7HHBGW,

Tja, Dette var vel litt for å ta det mer lette og underholdende stoffet. Presentert på en søndag. Dersom du sjekker vil du se at dette kun er litt av stoffet vi har å by på fra CES 2018. Selv synes jeg faktisk deler av dette "lette stoffet" er verdt å få med seg. Og ja, da tar jeg det med.

vh

Jan M Moberg

Ansv. red.

TU Media AS

Lenke til kommentar

Hei 1J7HHBGW,

Tja, Dette var vel litt for å ta det mer lette og underholdende stoffet. Presentert på en søndag. Dersom du sjekker vil du se at dette kun er litt av stoffet vi har å by på fra CES 2018. Selv synes jeg faktisk deler av dette "lette stoffet" er verdt å få med seg. Og ja, da tar jeg det med.

vh

Jan M Moberg

Ansv. red.

TU Media AS

Jeg tror ikke årets CES går inn i historien som den mest nyhetsvennlige messen de har holdt. Har egentlig ikke sett så forferdelig mye spennende i andre media heller.

Lenke til kommentar

Hei 1J7HHBGW,

vh

Jan M Moberg

Ansv. red.

TU Media AS

Jeg tror ikke årets CES går inn i historien som den mest nyhetsvennlige messen de har holdt. Har egentlig ikke sett så forferdelig mye spennende i andre media heller.

Det vil naturligvis variere år om annet. Mitt inntrykk er at CES har blitt viktigere på andre områder enn tidligere. VI var i år mest opptatt av norske selskaper på CES. Ellers gikk det feks en todagers konferanse om helse og teknologi. Jeg fikk bare med meg en morgen. Men her var det mye å hente. Selv tror jeg at CES vil endres de neste årene. Kanskje splittes opp? Uansett er det enkelte områder der utviklingen nå har kommet så langt at neste versjon ikke lenger er sensasjonelt mye bedre enn forrige. Det vil også alltid bli tolket av øynene som ser. Men TV er eksempel på et slikt område for meg.

vh Jan M M

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...