Wonderv Skrevet 20. januar 2018 Del Skrevet 20. januar 2018 Har kjøpt ny ps4 slim da den gamle ikke starter opp og DVD delen er ødelagt. Har prøvd å overføre data når jeg går på Instillinger og System og velger Overfør data... Men jeg tror ikke den gamle starter opp riktig. Får ikke noe signal ut på hdmi. Har satt den nye som Primær, men hvordan får jeg lastet ned spill som er kjøpt i Store? Hvordan redde ut data fra en ødelagt ps4 til ny? Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 20. januar 2018 Del Skrevet 20. januar 2018 Gå via ekstern harddisk. Koble til ekstern disk, og velg sikkerhetskopiering fra systemmenyen. Husker ikke akkurat hvor det er, men du kan iallefall gjenopprette fra sikkerhetskopi på den nye. Lenke til kommentar
Wonderv Skrevet 20. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2018 Problemet er jo at dem gamle ikke fungerer. Jeg får ikke frem noe på TV, vet ikke om den virker i det hele tatt. Store vet hva jeg har kjøpt. Hvordan kan jeg laste de spillene ned på ny ps4? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 20. januar 2018 Del Skrevet 20. januar 2018 (endret) Du logger inn på PSN, går inn på Mitt Bibliotek (My Library) eller noe lignende (ikonet ser ut som en bokhylle), og finner spillene dine der. Endret 20. januar 2018 av Dragen 1 Lenke til kommentar
Wonderv Skrevet 21. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2018 Supert. Takk for godt svar Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 22. januar 2018 Del Skrevet 22. januar 2018 Problemet er jo at dem gamle ikke fungerer. Jeg får ikke frem noe på TV, vet ikke om den virker i det hele tatt. Auda, jeg leste bare at dvd-stasjonen ikke fungerte. My bad. Du har forsøkt å nullstille videoinnstillingene på maskinen ved å holde nede på-knappen til det piper flere ganger (ca 7-8 sek)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå