halaa Skrevet 20. januar 2018 Del Skrevet 20. januar 2018 Hei Fører døra på passaten (2006 model) låses ikke opp verken med fjernkontroll eller med nøkkel manuelt. Alle andre døra låses opp med fjernkontroll. Noen som har vært bort i og har gode tips og råd? Dyrt å fikse? på forhånd takk Lenke til kommentar
TMB Skrevet 22. januar 2018 Del Skrevet 22. januar 2018 Hvis det bare er å bytte sluttstykke så er det ikke så alt for vanskelig vil jeg tro. Gjorde det på min Passat 3BG. Men du må jo selvfølgelig få opp døra først Lenke til kommentar
halaa Skrevet 23. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2018 Tja. Nei nå er det ikke bare døra. De der knappene/brytere på fører side som får viduer opp/ned ingen av dem funker, bryter/knapp som åpner tanklokket ikke virker, Vært tom for drivstoff, tanlokket ville ikke opp, åpnet det fra bagasjerommet manuelt. Lurer på om hvordan en skal få døra opp i det hele tatt når håndtaket verken fra inn eller utsiden funker. Møller klarer det jo sikkert, men regner med at kommer til å bli dyrt. Snakket litt med mekonomen siden de er litt billigere enn møller, få se hvordan det går. Lenke til kommentar
joka Skrevet 23. januar 2018 Del Skrevet 23. januar 2018 mest sannsynlig ledningsbrudd mellom dør o a-stolpe... siden ingenting virker så mistenker jeg jording... du kan prøve å holde en ledning fra minus på batteriet til noe metall på døra (f.eks låskasse, dørlås) og så prøve å låse opp Lenke til kommentar
halaa Skrevet 23. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2018 mest sannsynlig ledningsbrudd mellom dør o a-stolpe... siden ingenting virker så mistenker jeg jording... du kan prøve å holde en ledning fra minus på batteriet til noe metall på døra (f.eks låskasse, dørlås) og så prøve å låse opp Er god å fikse sånn mekaniske ting på bil, men elektrisitet/elektronikken har jeg null peiling på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå