AfterGlow Skrevet 20. januar 2018 Del Skrevet 20. januar 2018 Age of Empires: Definitive Edition har fått dato.Age of Empires gjenoppstår snart i ny grafisk drakt Lenke til kommentar
007CD Skrevet 20. januar 2018 Del Skrevet 20. januar 2018 (endret) Da er de supre prestene tilbake... Den råeste enheten i spillet Men for min del er ikke musikken noe å forbedre på... Den skrur jeg av uansett hvilket spill det er snakk om. Endret 20. januar 2018 av 007CD 1 Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 20. januar 2018 Del Skrevet 20. januar 2018 Husker jeg gledet meg til AoE2 HD skulle komme ut, så fant jeg ut at det presterte 3 fps når man hadde over 100 units. Epik Nice. Håper de gjør en bedre jobb denne gangen. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 20. januar 2018 Del Skrevet 20. januar 2018 Da er de supre prestene tilbake... Den råeste enheten i spillet Men for min del er ikke musikken noe å forbedre på... Den skrur jeg av uansett hvilket spill det er snakk om. Spill uten musikk? Racing spill er en ting ,men kan vanskelig se for meg RPG og lignende uten stemningsfull bakgrunnsmusikk 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 20. januar 2018 Del Skrevet 20. januar 2018 Regner med han setter på sin egen musikk. Regner også med at man i denne utgaven av AoE har polert vekk de irritasjonsmomentene som gjorde at AoE var helt verdiløst å spille med en en gang AoE2 kom. Hvis ikke blir det ikke kjøp for min del. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. januar 2018 Del Skrevet 20. januar 2018 (endret) Originalmusikk hadde gått heilt fint, men så lenge dei har bevart låtane så går det fint. Gler meg til dette! Ein del modifikasjonar hadde ikkje vore dumt nei. Endret 20. januar 2018 av Zeph Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 21. januar 2018 Del Skrevet 21. januar 2018 Husker jeg gledet meg til AoE2 HD skulle komme ut, så fant jeg ut at det presterte 3 fps når man hadde over 100 units. Epik Nice. Håper de gjør en bedre jobb denne gangen. Fordel å spille på annet enn en 486.. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå