QZUZOWR4 Skrevet 20. januar 2018 Del Skrevet 20. januar 2018 Women in black Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 20. januar 2018 Del Skrevet 20. januar 2018 Du har en litt egen stil på dine bilder, etterbehandler du dem på en spesiell måte? De er litt sånn HDR eller litt tegnet på en måte, hvis du forstår hva jeg mener Stilig bilde Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 20. januar 2018 Del Skrevet 20. januar 2018 Eksotiske bilder du lager. Dette er scener vi neppe kan se i Norge. Fotoet er vel neppe et "rett fra kamera bilde"? Det er uansett en fin effekt du har lagt inn og det passer godt til motivet. Mvh. Oddvar Lenke til kommentar
QZUZOWR4 Skrevet 21. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2018 Eksotiske bilder du lager. Dette er scener vi neppe kan se i Norge. Fotoet er vel neppe et "rett fra kamera bilde"? Det er uansett en fin effekt du har lagt inn og det passer godt til motive Takker så mye Helene og Oddvar. Nei bildene mine er editerte med PS elements 15 (indisk versjon) har nettpp lastet ned denne på ny laptop. Jeg bruker RAW format ikke HDR. Prøver å utvkle en egen stil men det er langt frem dit. mvh Keshav Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg