Gå til innhold

CRT vs LCD

Svendsen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser dere en død pixel, send den i retur! Ikke en eneste pixel skal være defekt! 14 dager er nok tid til å se om skjermen ikke tlfredstiller dine krav..

problemet for mange er å oppdage disse ;)

men har man en jente i nærheten kan jo hun se om hun finner noen, da de har 30% bedre fargesyn enn det vi gutta har...

Og ikke nok med det, men de har to fordeler og en bakdel som vi også setter pris på ;)

Lenke til kommentar
Jeg er hardcore CS-spiller, og merker ikke noe tegn til ghosting. Q17 ruler :w00t:

off topic,ghosting ? Den definisjonen jeg har fått på ghosting er at: " når du sitter på lan og spiller så sitter det noen å ser på skjermen din slik at det laget du spiller mot altid vet hvor dine spillere befinner seg"

LCD skjermer har komt seg mye fra de 60ms'ene som de hadde før så d er ikke så dumt å kjøpe LCD :)

Lenke til kommentar

Uten bakdelen ville det ikke vært noe stas da :p

Ehh, kom til å tenke på noe.. Hvis fyren ikke klarer å oppdage de døde pixlene, da er det jo ikke noe problem i det hele tatt! Hehe, men en død pixel er jo lett å oppdage, enten er de mørke eller lyse.. Er ikke dette rett da? :yes: De jeg har sett har stort sett vært nede i kanten og vært veldig irriterende..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...