Frzr Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 (endret) Dette er litt flaut , men håper du kan hjelpe meg, jeg ville vært EVIG takknemmelig På fredagen 5 desember. Når vi kom på mandagen den 8. Så funket ikke nettet i det hele tatt. Vi satt oss foran proxy'en og begynte å prøve å pinge litt. vi fikk ikke kontakt med internett. Og ikke a-nettet. Vi prøvde da og byttet nettverkskort på alle 3 korta. og da funka det! vanlig 3com 3c90x kort. Men de siste dagene har vi hatt store problemer med u-nettet. Særlig win98 maskinene. Det som skjer er at etter en liten stund så mister de kontakten med internett. Hvis vi da starter pc'en på nytt. så funker det igjen. og etter en stund til.. Så mister de nettet igen.. Og omstart er det eneste som får dem på nettet igjen. Dette gjelder alle maskinene på hele bygget. Virker som det er bare u-nettet som har dette problemet. Vi har 2 pc'er som står utenfor proxy'en. Og de har ikke hatt noen problemer med nett. Har du noe anelse hva dette kan være? HJELP MEG! jeg vil ikke mista jobben min Endret 11. desember 2003 av Frzr Lenke til kommentar
Freeload Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Hm... høres nesten ut som noe MS-blaster greier... Lenke til kommentar
Frzr Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 (endret) MS-Blast på linux og win9x DET HAR JEG ØNSKA MEG Endret 11. desember 2003 av Frzr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå