akelbo Skrevet 19. januar 2018 Del Skrevet 19. januar 2018 Utvikleren har sluppet en første kikk på mobilspillet.I rollespillet Harry Potter: Hogwarts Mystery får du være en elev på Galtvort Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 19. januar 2018 Del Skrevet 19. januar 2018 Er ikke tiden forbi for Harry Potter nå? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. januar 2018 Del Skrevet 19. januar 2018 Gleder meg til spillet, men det er helt forferdelig å lese alle disse norske navnene. Måtte tenke litt ekstra for å huske hva Rulle egentlig heter, f.eks. 1 Lenke til kommentar
Minus Skrevet 19. januar 2018 Del Skrevet 19. januar 2018 Gleder meg til spillet, men det er helt forferdelig å lese alle disse norske navnene. Måtte tenke litt ekstra for å huske hva Rulle egentlig heter, f.eks. Håper vi havner i samme hus, nemlig Håsblås! https://www.pottermore.com/writing-by-jk-rowling/the-sorting-hat 1 Lenke til kommentar
Eldrach Skrevet 19. januar 2018 Del Skrevet 19. januar 2018 Elsker Harry potter universet, men dette spillet ser litt Retard ut for å være ærlig Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 19. januar 2018 Del Skrevet 19. januar 2018 Er ikke tiden forbi for Harry Potter nå? Håper ikke det! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. januar 2018 Del Skrevet 19. januar 2018 Gleder meg til spillet, men det er helt forferdelig å lese alle disse norske navnene. Måtte tenke litt ekstra for å huske hva Rulle egentlig heter, f.eks. Håper vi havner i samme hus, nemlig Håsblås! https://www.pottermore.com/writing-by-jk-rowling/the-sorting-hat Sorry, mann. Ifg. Pottermore-profilen min er jeg i Gryffindor. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 19. januar 2018 Del Skrevet 19. januar 2018 Etter å ha lest artikkelen klarer jeg ikke å la være å tenke på et Harry Potter-spill laget av Rockstar. Tenk Bully, bare satt til Hogwarts. Hadde vært rimelig rått. Vi kunne fått alt det beste fra Bully, men med magi i tillegg. "Selvsagt" måtte det være barnevennlig nok, men det er rimelig mye de kunne gjort uansett. Spesielt med PG-13, eller noe sånt. Så ikke noe pupper og blod, men mye moro likevel. Kunne gjerne også tatt et hint fra Star Wars: Old Republic, og satt det lenge før eller etter Harry Potter. Kanskje bokstavelig talt Hogwarts: Year One? Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 19. januar 2018 Del Skrevet 19. januar 2018 Er ikke tiden forbi for Harry Potter nå? Fantastic Beats and where to find them Fantastic Beasts: The Crimes of Grindlewald (2018). Harry Potter er nok for lengst over, men universet hans lever i beste velgående. Lenke til kommentar
Gravitass Skrevet 23. januar 2018 Del Skrevet 23. januar 2018 De skulle kommet ut med en ny versjon av "Harry Potter: Quidditch World Cup" som var på PS2. Genialt spill og om de lager det med samme kvalitet som Fifa så hadde det vært helt sykt! Mye potensial i dette spillet, man trenger ikke å ha interesse for Harry Potter i det hele tatt for å spille det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå