dEEp_FisH Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Har planer om å ta frem verktøyet mitt i jula og sette inn litt plexi i sida på kabinettet mitt. Derfor lurte jeg på om noen hadde gidda å poste noen bilder av inn og utside på sida der plexien er festa pluss skrive litt om fremgangsmåte. Er ganske ny innenfor dette så.. Men skal bli morsomt å begynne! Lenke til kommentar
[gaz] Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Hei du! Jeg er ny jeg å, men er bilmekanikerlærling så det med jobben gikk greit. Har ingen bilder, men jeg kan i hvertfall fortelle hvordan jeg gjorde det! Jeg har et chieftech kabinett. Vanlig hvit stusslig sak, men med plexi og katoder ble det pent. -Jeg tok av sidedøra. Markerte med en tusj hvordan plexi hvinduet mitt skulle se ut, og fant frem en stikksag for metall. Da boret jeg et hull inni der hvinduet skulle være, slik at jeg fikk plass til bladet. -Deretter var det bare å skjære ut malen for ruta. Måtte til litt filing for at det skulle bli bra.. -Når selve døra var bra, tok jeg å skar ut plexien. denne skal overlappe litt. Jeg festet plexiglasset med rutelim, men et annet alternativ er jo skruer. Skal få lasta opp et bilde av kabinettet mitt når det er ferdig. Har igjen et par vifter så er alt klart. Lykke til.. Lenke til kommentar
dEEp_FisH Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 Takker, dette hjalp litt på Begynner vel nå i jula med mitt Antec kabinett Håper det blir bra da, husk å poste link til bildene da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå