AnonymDiskusjon Skrevet 22. januar 2018 Del Skrevet 22. januar 2018 Send en hilsen fra Tony....? Anonymous poster hash: 40943...a13 Lenke til kommentar
TonyTp Skrevet 22. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2018 (endret) Send en hilsen fra Tony....? Anonymous poster hash: 40943...a13 Endret 22. januar 2018 av TonyTp Lenke til kommentar
Dapp47 Skrevet 23. januar 2018 Del Skrevet 23. januar 2018 Dette minner meg om naboen til venn av meg som gjentatte ganger klaget på at han "tisset for høy" 2 Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 23. januar 2018 Del Skrevet 23. januar 2018 Dette minner meg om naboen til venn av meg som gjentatte ganger klaget på at han "tisset for høy" Ehh, det er jo bra nasty da. Ikke spesielt gøy å ha gjester når det er sånn. 1 Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 23. januar 2018 Del Skrevet 23. januar 2018 Jeg hadde ignorert og bedt henne ta alle klager via styret. Evt. anmeldt for å få besøksforbud. 1 Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 23. januar 2018 Del Skrevet 23. januar 2018 Sett opp en mikrofon og høytaler som spiller bankelyder tilbake. Med ekko. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 23. januar 2018 Del Skrevet 23. januar 2018 Kjøp deg enebolig, sørg for å ha tilstrekkelig tomt omkring huset at du aldri får naboer tett på 3 Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 23. januar 2018 Del Skrevet 23. januar 2018 Enebolig har klart noen pros and cons Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 23. januar 2018 Del Skrevet 23. januar 2018 Hvis du ikke velger å gå den juridiske veien kan du jo sette på tven med en god film når du er ute av leiligheten 1 Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 23. januar 2018 Del Skrevet 23. januar 2018 Der var en god ide. Eller Sputnik på repeat 1 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 23. januar 2018 Del Skrevet 23. januar 2018 Sett opp en mikrofon og høytaler som spiller bankelyder tilbake. Med ekko. Der var en god ide. Eller Sputnik på repeatHvordan løser dette problemet mener du? Kan jo se for meg en løsning, at TS blir kastet ut og dermed ikke får mer klager fra naboen.. Men TS virker heldigvis oppegående nok til at h*n ikke går på slikt tull 5 Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 24. januar 2018 Del Skrevet 24. januar 2018 (endret) Drit i å tilpasse deg og gjøre ditt og datt. Så lenge du lever livet innenfor lovlige og normale tider og ikke konstant er det ingen problem. Tåler man ikke lyd så ikke flytt til borettslag. Drit i klagingen og bankingen. Jeg drar på jobb kl05 hver hverdag, og sover ganske greit. Bryr meg ikke om naboen over tramper litt sent på kvelden eller har på TV, fordi jeg må tåle slikt i leilighet. Akkurat som de må tåle jeg har besøk og musikk fra tid til tid. Samspill heter det. Endret 24. januar 2018 av Darkbill 3 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 24. januar 2018 Del Skrevet 24. januar 2018 Jeg hadde ignorert og bedt henne ta alle klager via styret. Evt. anmeldt for å få besøksforbud. På hvilken måte er besøksforbud løsning på noe her – eller i det hele tatt relevant? Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 24. januar 2018 Del Skrevet 24. januar 2018 Jeg hadde ignorert og bedt henne ta alle klager via styret. Evt. anmeldt for å få besøksforbud. På hvilken måte er besøksforbud løsning på noe her – eller i det hele tatt relevant? Det vil gjøre det til et lovbrudd av naboen å ta kontakt med TS. Folk er dømt for å ha brutt besøksforbud ved å "poke" noen på facebook. Så å ringe på døren, eller banke i veggen vil nok ihvertfall kvalifisere.. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 24. januar 2018 Del Skrevet 24. januar 2018 Ringe politiet eller styret konstant er nok løsningen da. Ellers er ikke besøksforbud noe man får sånn helt uten videre.. Lenke til kommentar
Just2user Skrevet 25. januar 2018 Del Skrevet 25. januar 2018 Vil anbefale alle som er plaget av nabobass om å skrive ned alle tilfeller, tidspunkt, grad av plagsomt, varighet, for så å presentere dette til styret og kreve utkastelse av vedkommende som bråker. 2 Lenke til kommentar
AnonymBruker_1 Skrevet 25. januar 2018 Del Skrevet 25. januar 2018 (endret) Synes dere begge bør skjerpe dere og ta hensyn til hvor dere bor. Jeg ville heller hatt en nabo som har fest annenhver lørdag enn å høre på bass på tilfeldige tidspunkt. Er bass viktig for deg, så er ikke en gammel leilighet noe for deg. De aller fleste er stille og rolige uten subwoofer. Har man spesielle behov, får man se etter en plass å bo der det passer seg. Endret 25. januar 2018 av kim_InnleggNO 3 Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 25. januar 2018 Del Skrevet 25. januar 2018 Tilbud på "rumperister". koples til sub utgangen i stedet for sub. Og skrus fast under sofaen/stolen man sitter i og ser på film med. Vel, normalt er den jo ment som i tillegg til sub, og koples da til begge deler med en y-splitter.. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. januar 2018 Del Skrevet 26. januar 2018 Som tidligere nabo med opp til flere i samme bygg med hjemmekino, musikkanlegg og holdninger som "det må da være lov å ha en fest nå og da (les:hver helg med påfølgende nachspiel)" samt lite forståelse for at ikke alle andre i bygget var studenter med døgnrytme dertil må jeg bare få oppfordre deg til å droppe sub/bass. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg prøvde forklare dem at det ikke hjelper å slå ned lyden. Av 5 forskjellige av samme ulla klarte jeg endelig å få en av dem med inn i leiligheten min for å høre (les: føle) hvordan nesten ingen volum og lav bass var. Han tok hintet da. Det er omtrent som å bo over en nattklubb. Det du bør gjøre, først og fremst, om ikke denne naboen lar deg komme inn til seg for å høre, er å prøve de andre naboene du deler vegg med. Da kan du i allfall tilnærmet sjekke hvordan det høres ut. Klart det kan være du har en sånn nabo som ikke tåler noe, men det er jo greit å få undersøkt at det ikke er deg som er den kjipe naboen? Anonymous poster hash: 01675...5d4 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå