AnonymDiskusjon Skrevet 18. januar 2018 Del Skrevet 18. januar 2018 Jeg ønsker å snakke med en erfaren fagperson hvor jeg kan lufte tankene mine. Da psykolog blir for dyrt, tenker jeg at terapeut kan være en god start. Å snakke med en profesjonell og erfaren person om ting som irriterer meg og som jeg sliter med i hverdagen hjelper lang vei. Jeg ønsker bare konstruktiv og gode tilbakemeldinger, lære å se ting i et annet perspektiv samt utvikle min sosial intelligens er bra. Har dere noen anbefalinger.Jeg bor på haugenstua/Høybråten i Oslo. Anonymous poster hash: a5b78...dbb Lenke til kommentar
Krig og fred Skrevet 19. januar 2018 Del Skrevet 19. januar 2018 Fastlege>henvisning>psykolog>frikort Lenke til kommentar
Gjest Slettet+921324 Skrevet 19. januar 2018 Del Skrevet 19. januar 2018 At andre har gode erfaringer med en psykoterapeut, gir ingen garanti for at nettopp du vil oppleve den terapeutiske relasjonen som noe videre god. Siden du allerede er gitt deg ut på området med privatpraktiserende, syns jeg du skal velge helt selv. Kriteriene du stiller, det at terapeuten skal være erfaren og profesjonell, er uansett noe du kan få en pekepinn på gjennom åpne kilder (offentlig nettsted, info om hvor lenge vedkommende har holdt på i faget, sånne ting) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå