Sturle S Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 Ditt utsagn om at eksos fra en ny dieselbil er like rent som byluft er feil.Nei, for at mitt utsagn skulle bli riktig, så måtte man gjøre som jeg sa.. Måle utslippet i stedet for å la to som tydligvis ikke engang vet hva en bilmotor er prøve seg på å regne det ut. Ingen her har prøvd å rekne ut NOx-utsleppet. Vi har basert oss på det utsleppet bilprodusentane oppgjev som resultat frå Euro 6-testen. Du får reise til Tyskland og fortelle Volkswagen, BMW, Mercedes og dei som testar motorane i lab at dei ikkje veit kva ein bilmotor er. Luften i en bilmotor blandes med drivstoff for å "danne" bevegelsesenergi. NOx er et biprodukt pga temperatur, og hvor mye luft som går inn i motoren har ingen direkte betydning for NOx utslippet slik dere prøver å fremstille det ved å regne på luftmengde inn.Kan du i det minste prøve å forstå kva vi har skrive til deg no på minst 25 ulike måtar? Det er ingen som hevdar at mengda luft som går inn i motoren har noko som helst å seie for NOx-utsleppet. For NOx-utsleppet har vi berre lagt til grunn tala frå bilprodusentane sjølve. For at regnestykket deres skulle bli riktige måtte luften kun ha vært for å lage NOx. Men det produseres noe mer der inne.. Energi kan som kjent ikke oppstå av seg selv...Det der er berre svada. Du har ikkje forstått eit fnugg av reknestykkja våre. Du kan ikkje ha vore innom ein matematikktime sidan tredje klasse på barneskulen. Vi har ikkje rekna ut noko som helst om produksjon av NOx i motoren, eller fjerning i reinseprosessen etterpå. Vi har lagt resultata frå Euro 6-testen til grunn for kva som kjem ut i eksosen til slutt. Men i deres "regnestykker" så brukes tilført luft(og fuel) til å regne ut NOx. Det viille betydd at motorens virkningsgrad ville vært 0.. Ingen her har prøvd å rekne ut NOX-utslepp. Vi brukar tal som bilprodusentane har oppgjeve. Og ingen biler med Euro6 bruker langt over 100% mer luft enn en annen bil under like forhold. For det kreves ikke veldig mye mer energi for å flytte en MB S-klasse i 60km/t enn det en Polo krever i samme hastighet..Du slår inn opne dører. Som eg skreiv hadde vi ikkje lagt like forhold til grunn. Ein Polo brukar vel heller ikkje 0,5 liter diesel på mila, sjølv i 100 km/t? En som prøvde å skryte på seg vekttall burde forstå såpass..Haha, ja eg forklarte deg sopass i innlegget du svarte på. Eg har innsett for lenge sidan at du ikkje kan skryte på deg eit vekttal, eller ståkarakter, i noko som helst. Du vikler deg lenger og lenger inn i et nett av latterligheterVi kan gjerne ta ein handsopprekking her inne. Kven er det som er mest latterleg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 (endret) Moderatormelding Tråden har utviklet seg dithen at de fleste innlegg inneholder en eller flere små ufinheter, og debattklimaet i tråden er mildt sagt svært dårlig. Da er det best at vi stopper her, men jeg forventer at slikt ikke gjentar seg neste gang. Tråd stenges Endret 27. januar 2018 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg