Gå til innhold

logitech dual action gamepad?

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt en billig gamepad til pc, men har problemer å kalibrere den når jeg skal spille fifa2004 og pro ev.soccer, problemet er at gamepaden er nesten helt lik som en ps2 stikke men jeg får ikke til å få knappene på til venstre til å være hovedknapper angående bevegelse på spillerene etc.

se for dere sticka når dere spiller fotball spill på ps2 så har dere

bevegelse knappene til venstre og funksjonsknappene, passning , skudd osv til høyre, men nå får jeg ikke bevegelse knappene å virke , det er kun 0 0 som virker og det er jo helt umulig å spille fifa med de runde analoge , u know what i mean !!!

Hvordan får man dette til ?????

i need help

svein

[email protected]

[email protected]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Jeg har kjøpt en billig gamepad til pc, men har problemer å kalibrere den når jeg skal spille fifa2004 og pro ev.soccer, problemet er at gamepaden er nesten helt lik som en ps2 stikke men jeg får ikke til å få knappene på til venstre til å være hovedknapper angående bevegelse på spillerene etc.

bevegelse knappene til venstre og funksjonsknappene, passning , skudd osv til høyre, men nå får jeg ikke bevegelse knappene å virke , det er kun 0 0 som virker og det er jo helt umulig å spille fifa med de runde analoge , u know what i mean !!!

i need help

svein

[email protected]

[email protected]

send en mail til logitech om å fikse det i driveren, og i mellomtiden bruk programmet joy2key.

Lenke til kommentar

PES3 har iallfall en egen setting.exe i spillkatalogen. Der kan du jo stille inn alle knappene til akkurat det du vil. Etterpå kan du gjøre små forandringer inne i spillet. Dette spillet rocker!

FIFA-serien har jo blitt mer eller mindre kjent for ikke å støtte de fleste kontrollere. Ser ut som de satser på at alt skal ordne seg selv gjennom DirectX, men det funker dårlig. Nesten ingen kontrollere støttes (men tror faktisk Logitech DualAction skal funke greit).

Men problemet er at man i FIFA som regel MÅ bruke venstre analog til å bevege seg.

Kan noen si fra her hvilke kontrollere som har d-pad som funker i FIFA?

Lenke til kommentar

i need help

svein

[email protected]

[email protected]

Nå har jeg nettopp kjøpt denne gamepaden selv faktisk (var den enste de hadde i byen) og alt du trenger å gjøre for å bruke den digitale fysaken er å trykke på "mode" knappen på gamepaden, verre er det ikke...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...