Gå til innhold

Duron som krangler

daho

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forklar problemet noe mer, og/eller mail meg, så skal jeg se om jeg vet noe om problemet du opplever. Specs er heller aldri gærent...

Mvh

kjello2 @ [epost fjernet]

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: kjello2 på 2002-10-29 18:21 ]</font>

[ Denne Melding var redigert av: kjello2 på 2002-10-29 18:22 ]

Lenke til kommentar

før hadde jeg en duron 700mhz, så måtte jeg bytte, jeg innstallerte ikke windows på nytt etter jeg hadde bytta, når jeg går in i cs og begynner og spille henger pc'en seg etter 5min samme med divx og q3, vifta er opptil 1,2ghz, hva er feil?

må jeg innstallere windows på nytt.

Lenke til kommentar

et problem i starten, oppstarts diskett funka ikke alle diskettene mine virka ikke, løp til butikken kjøpte ny pakke, prøvde og lage ny diskett, funka ikke det stod at den var ødelagt, så jeg prøvde en annen pc det gikk, fikk ikke brukt den i min, bytta diskett stasjon kabel, fikk noen feil i filene, noen som vet om det har vært noen magnetiske forstyrreler i atmosfæren?

Lenke til kommentar

Det er as2 goop som er i riktig mengde, wcpuid sier: sse is not supported får ikke flashet bios pga. dikskett stasjonen virker ikke, prøvde med ny kabel og annen diskett stasjon som var i en annen pc det funka heller ikke, windows bare fryser.

Lenke til kommentar

vet at jeg må flashe har prøvd, må loade dos slik at det er 520k free ett eller annet.

Reboot your system with this disk without loading any memory handler

(suh as EMM386) or device driver to get as much free space as possible

får ikke flashet, hvordan skal jeg få loadet dos uten det drittet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...