daho Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 fikk meg ny prosesssor duron morgan, hadde spitfire, putta den i, og nå låser cs og divx og q3, får bare gått på internett. må man formatere etter man har skiftet prosessor? hva er galt. Lenke til kommentar
ponke Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 Forklar problemet noe mer, og/eller mail meg, så skal jeg se om jeg vet noe om problemet du opplever. Specs er heller aldri gærent... Mvh kjello2 @ [epost fjernet] _________________ <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: kjello2 på 2002-10-29 18:21 ]</font> [ Denne Melding var redigert av: kjello2 på 2002-10-29 18:22 ] Lenke til kommentar
daho Skrevet 2. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2002 før hadde jeg en duron 700mhz, så måtte jeg bytte, jeg innstallerte ikke windows på nytt etter jeg hadde bytta, når jeg går in i cs og begynner og spille henger pc'en seg etter 5min samme med divx og q3, vifta er opptil 1,2ghz, hva er feil? må jeg innstallere windows på nytt. Lenke til kommentar
dp Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 hei, Tror du må installer windows på nytt ja. Morgan prosessorene har SSE tror jeg og denne finner ikke windows hvis du ikke installerer på nytt. Lenke til kommentar
daho Skrevet 2. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2002 et problem i starten, oppstarts diskett funka ikke alle diskettene mine virka ikke, løp til butikken kjøpte ny pakke, prøvde og lage ny diskett, funka ikke det stod at den var ødelagt, så jeg prøvde en annen pc det gikk, fikk ikke brukt den i min, bytta diskett stasjon kabel, fikk noen feil i filene, noen som vet om det har vært noen magnetiske forstyrreler i atmosfæren? Lenke til kommentar
daho Skrevet 2. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2002 Takker for all hjelpen, får nå spillt cs i mer en 5min, har ikke hengt seg etter jeg installerte windows på nytt. Lenke til kommentar
daho Skrevet 3. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2002 Trodde jeg, den henger seg etter en time med idle. får ikke spilt mp3 heller, må restarte. Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 Å formatere om er absolutt ikke noe krav. Men kan være greit for å få i gang litt SSE osv... Er det ikke noe galt med cpu temperaturen din da? Hva ligger den på? Kankje kjøleren sitter litt skjevt, eller goopen er råtten.. Lenke til kommentar
daho Skrevet 3. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2002 Det er as2 goop som er i riktig mengde, wcpuid sier: sse is not supported får ikke flashet bios pga. dikskett stasjonen virker ikke, prøvde med ny kabel og annen diskett stasjon som var i en annen pc det funka heller ikke, windows bare fryser. Lenke til kommentar
MeG^ Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 du må flashe BIOSen !!! det kan hende at hk ikke takler prosessoren siden den har SSE. du må både formatere og flashe bios. Lenke til kommentar
daho Skrevet 3. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2002 vet at jeg må flashe har prøvd, må loade dos slik at det er 520k free ett eller annet. Reboot your system with this disk without loading any memory handler (suh as EMM386) or device driver to get as much free space as possible får ikke flashet, hvordan skal jeg få loadet dos uten det drittet. Lenke til kommentar
redzor Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 sett opp vcoren i biosen til 1.675 det går bra. på min maskin var det helt stabilt Lenke til kommentar
Stone Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 Kan du flashe BIOS fra HD?(fat 1632) Har du sjekket om at hovedkortet ER kompatibelt med morgan prossesoren din? S-O Lenke til kommentar
daho Skrevet 3. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2002 Det står på hjemmesiden til aopen at jeg kan bruke den prosessoren på hovedkortet mitt og jeg får ikke stilt på volten. Lenke til kommentar
daho Skrevet 3. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2002 ps. det står at den støtter de prosessorene med biosen 1.21 og jeg har 1.11 må flashe men får det ikke til. http://www.aopen.com/tech/report/cpuref/K7.htm[url/] hovedkort ak33 Lenke til kommentar
daho Skrevet 3. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2002 i mbm 5 står det at core0 er 1,76 Lenke til kommentar
daho Skrevet 3. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2002 :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: funka, bios flashet :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: Lenke til kommentar
daho Skrevet 3. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2002 pc'en fortsetter og henge seg, hva er feil, nyeste bios og hele pakka. Lenke til kommentar
ritz00 Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 har du den gamle duronen? prøv med den igjenn. hvor mange grader er cpu?? prøvd andre os? Lenke til kommentar
GaLiHaLen Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 Det kan være psu problemer. Har man for lite psu blir PC-en ustabil. om du har mye vifter og cdrommer og hardisker, så kan du prøve å koble av noe. Den nye duronen din trekker mere strøm vet du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå