missi Skrevet 20. januar 2018 Del Skrevet 20. januar 2018 Synda at den ødelegges med Windows da... Lenke til kommentar
Bing123 Skrevet 20. januar 2018 Del Skrevet 20. januar 2018 8650U har 4 kjerner og 8 tråder. Ikke 2 kjerner som det står i faktaboksen Så rart at U plutselig har blitt quad core. Hvorfor gidder Intel forvirre folk i den retningen? ? Lenke til kommentar
Eplak Skrevet 21. januar 2018 Del Skrevet 21. januar 2018 8650U har 4 kjerner og 8 tråder. Ikke 2 kjerner som det står i faktaboksen Så rart at U plutselig har blitt quad core. Hvorfor gidder Intel forvirre folk i den retningen? ? Bokstavene etter tallene sier mer om strømforbruk (TDP) enn noe annet. Lenke til kommentar
Judgement Skrevet 22. januar 2018 Del Skrevet 22. januar 2018 8650U har 4 kjerner og 8 tråder. Ikke 2 kjerner som det står i faktaboksen Så rart at U plutselig har blitt quad core. Hvorfor gidder Intel forvirre folk i den retningen? ? Det er fantastisk at Intel endelig har fått ut fingeren og fått 4 faktiske kjerner i U prosessorene. På tide. Lenke til kommentar
zweet Skrevet 30. januar 2018 Del Skrevet 30. januar 2018 Kjøpte Surface Book 2 i7 med dGPU og tok den ibruk på jobb i dag, noe jeg ikke skulle ha gjort. Når tastatur enheten sto koblet til med strøm og jeg skulle sette skjermen på plass i tastaturenheten kom det bare et smell, og strømmen gikk for alle i samme avdeling. Laderen er forøvrig død, men laptoppen er det fortsatt liv i. Ringte microsoft, fikk beskjed om at jeg kunne ta det på garantien og sende inn laptopen for så å få ny når de hadde mottatt forsendelsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå