Hoppesagåsa Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Da jeg åpnet Nautilus mens jeg var i KDE, ble skrivebordet i seg selv samt ikoner permanent endret til gnome. Panelet er fremdeles KDE. Hva gjør jeg med dette da? Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Hjelper det ikke å reboote? Lenke til kommentar
Hoppesagåsa Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 nix. Lenke til kommentar
Hoppesagåsa Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 Nå har jeg jeg pinadø fjerna alle gnomrelaterte mapper og filer i brukermappa mi uten at det hjelper! Lenke til kommentar
xeon Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Da har sikkert gnome endret noen greier på kde-instillingen. Kan du ikke bare stille det tilbake? Uansett så er GNOME bedre enn KDE så det er like greit å bruke GNOME Lenke til kommentar
Hoppesagåsa Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 Som sagt har jeg ikke gjort annet enn å starte Nautilus mens jeg var i KDE. Jeg forstår at en eller annen konfigurasjonsfil er forandra, men hvilken ?! Lenke til kommentar
Hoppesagåsa Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 Puh, jeg fant ut av det. Startet gconf-editor, deretter disablet jeg /apps/nautilus/preferences/show_desktop. Lenke til kommentar
dvj Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 til å få vekk gnome desktopen nautilus started i kde kunne du ha tatt "killall nautilus" og startet nautilus med kommandoen "nautilus --no-desktop" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå