AfterGlow Skrevet 18. januar 2018 Del Skrevet 18. januar 2018 Det ryktes at det er dette den nye Playground-avdelingen driver med.– Forza Horizon-studioet jobber med et nytt Fable-spill Lenke til kommentar
LPOFMZW4 Skrevet 18. januar 2018 Del Skrevet 18. januar 2018 Så dette var det åpen verden spillet studioet jobbet på. 1 Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 18. januar 2018 Del Skrevet 18. januar 2018 Hallelujah! Dette var en koselig nyhet! 2 Lenke til kommentar
Eldin Skrevet 18. januar 2018 Del Skrevet 18. januar 2018 Sukk... Jeg må vel kjøpe XbonX likevel da... Lenke til kommentar
Exlerator Skrevet 18. januar 2018 Del Skrevet 18. januar 2018 Digg nyhet, men håper de legger inn en ekstra vansklighetsgrad, type "Hard". For Fable 1, 2 og 3 var rett og slett for enkle. Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 18. januar 2018 Del Skrevet 18. januar 2018 Sukk... Jeg må vel kjøpe XbonX likevel da... Håper jeg kan slippe, hvis det kommer på PC. Koste meg mye med Fable 1 og 2, så jeg håper virkelig dette stemmer Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 18. januar 2018 Del Skrevet 18. januar 2018 Så da stemmer ikke ryktene om at Coalition jobber med Fable... Håper uansett Gears for en lang pause og de får lage noe annet. Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 1. august 2018 Del Skrevet 1. august 2018 Fable Horizon. Fable er vel det spillet som har hatt størst decline for meg, Fable 1 veldig moro, Fable 2 også veldig moro. Fable 3... Fable Horse Simulator..... Fable Card Game....... Fable Cancelled Game........ Aksjekursen til Fable er i null hos meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå