Lissjaa Skrevet 17. januar 2018 Del Skrevet 17. januar 2018 Hjelp meg å tippe resultatene på disse kampene som skal være på lørdag Fulltid og pause Altså, blir det hjemmeseier, uavgjort eller borteseier? 1. Manchester city - Newcastle United 2. Burnley - Manchester United 3. Arsenal - Crystal palace 4. Leicester city - Watford 5. Stoke city - Huddersfield Town 6. Everton - West Bromwich 7. West ham united - Bournemouth 8. Aston villa - Barnsley 9. Wolverhampton - Nottingham forest 10. Leeds United - Millwall 11. Queens park rangers - Middlesbrough 12. Norwich city - Sheffield United Hva tror du? ? Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 18. januar 2018 Del Skrevet 18. januar 2018 Uavgjort hele greia.. Satse en tusenlapp så gir du meg 10% av gevinsten.. Tar ikke ansvar om du taper Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 18. januar 2018 Del Skrevet 18. januar 2018 (endret) Litt av moroa med å tippe, er jo å gjøre det selv. Prøv Endret 18. januar 2018 av bshagen 1 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 19. januar 2018 Del Skrevet 19. januar 2018 Jeg tenker alltid på en gammel, vestlandsk nyhetsoppleser som "berre leser markeringane". Og ruller skikkelig på r'ene. Heime, borte, heime | Uavgjort, borte, borte | Heime, Uavgjort, Heime | Borte, Borte, Uavgjort Det er poesi. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå