Gå til innhold

Alpha PEP66 PELTIER

[JOA]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ekke lurt å prøve seg en gang.... t-bird lager for mye varme slik at peltieren virker motsatt.

hvis du har vanligvis en temp på 40-45grader full load vil du få ca 60-70 med peltier elementet... ta heller å skaff deg vannkjøling med KRAFTIG peltier kjøling ca 150-180watt ville gjøre saken

Lenke til kommentar

Har hatt -3 en kort stund med 118w peltier (inntil goopen klina seg utover de derre L1-L2 kontaktflatene). Kjørte vannkjøling rett på springen(vanntemp ca 6-8 grader), og det var BIOS på HK som sa -3... :smile: (KONDENS!!!!!!!!)

Prøvde dette elementet på GlobalWin CAK38 med den orginale Delta viften, men det ble visst ALT for mye varme... Tror nesten at 80-85w peltier er noe av det største man kan bruke på luftkjøling uten en ABNORMALT stor kjøler..

Jeg skal personlig skaffe meg et større peltierelement når jeg får komplemmentert vannkjølingen min med en skikkelig radiator. Vurderte det 220w elementet som var innom webnyhetene her på overklokking.no.

Kan prøve å huske å gi en oppdatering på hvilken temp jeg får når jeg får et lukket vannkjølingsystem som er radiator-kjølt.. :smile:

Vannkøling er tingen :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-03-06 09:38, Samcki skrev:

Ekke lurt å prøve seg en gang.... t-bird lager for mye varme slik at peltieren virker motsatt.

hvis du har vanligvis en temp på 40-45grader full load vil du få ca 60-70 med peltier elementet... ta heller å skaff deg vannkjøling med KRAFTIG peltier kjøling ca 150-180watt ville gjøre saken

umm... bør nok ha en del kreftigere kjøling da..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...