Christian83 Skrevet 17. januar 2018 Del Skrevet 17. januar 2018 Hei, Noen som har formening av hvilke av disse to som er "best"? Eller blir det hipp som happ? Nå har jo Elkjøp tilbud på samsungen til 11 999,-, men man kan jo håpe at sonyen også kommer på tilbud en dag? Ser at sony sin (versjon i 55") har fått veldig bra kritikk av Lyd og Bilde. Så vidt jeg vet så er vel Sony god på inputlag. -Christian Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 18. januar 2018 Del Skrevet 18. januar 2018 Sonys XE9005 er sammenlignbar/bedre i bildekvalitet enn Samsungs Q8F, det er en betraktelig bedre TV enn MU70X5 KD65XE9005 kan komme på tilbud en gang eller to i vår før den sluttes å selges, den fikk ny standardpris i november/desember i følge prisjakt. Etter mars er over bør du regne med at det er håpløst å skaffe den. 1 Lenke til kommentar
Christian83 Skrevet 18. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2018 Takk for svar Noreng. Da venter jeg og krysser fingrene for at 65" til Sony kommer på tilbud en dag :-) For øvrig har jeg ikke helt klart å bestemme meg for om jeg skal ha 55" eller 65". Denne uke har Power tilbud på 55" til 9995,-... Litt usikker på om 65" kan bli for stort når sitteavstand til tv-en er mellom 1- 2,5m i fra... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå