Gå til innhold

Tre + ICE = sant?

Gjest Slettet-376f9

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-376f9

Sjekk denne:

http://telekomidag.se/tres-nya-tjanst-skicka-mobilsurf-till-andra/

Svenske 3 har altså lansert en tjeneste som virker på fallende lik den som ICE nylig har lansert. ICE i Norge samt 3 i Sverige og Danmark passer hverandre som hånd i hanske. Alle tre er lone riders i de tre markedene. Ser vi et samarbeid bak kulissene, som kan lede til et oppkjøp av ICE?

Anyone?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Ett enkelt svep – och så kan du skicka över mobilsurf till andra användare."

Dette er vel også en måte å få flere abonnenter på - hvis det i det hele tatt slår an.

Kjenner forresten noen med ICE som er misfornøyd da kontakten med Danmark blir ganske så tilfeldig, mottater må ha det ene rette selskapet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Jeg var i Sverige med ICE nå på lørdag. Da hang jeg på Telia. Tipper at ICE roamer på Telia i der Telia har nett, dvs. Norden og Baltikum.

Lenke til kommentar

Kjenner forresten noen med ICE som er misfornøyd da kontakten med Danmark blir ganske så tilfeldig, mottater må ha det ene rette selskapet.

Dette skjønte jeg ikke helt

Ikke alle sms og mms kommer fram. Var i kontakt med ICE på vegne av personen og da nevnte de at de hadde avtale med ett selskap (som jeg i farten ikke husker hva heter). Jeg forstod det slik at mottaker da måtte være kunde hos dette selskapet. Sånn sett blir ikke ICE et komplett teleselskap da.

Edit: Jeg søkte på danske teleselskaper og husker at det var snakk om TDC.

Endret av GeirHH
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...