Gjest Slettet-376f9 Skrevet 17. januar 2018 Del Skrevet 17. januar 2018 Sjekk denne: http://telekomidag.se/tres-nya-tjanst-skicka-mobilsurf-till-andra/ Svenske 3 har altså lansert en tjeneste som virker på fallende lik den som ICE nylig har lansert. ICE i Norge samt 3 i Sverige og Danmark passer hverandre som hånd i hanske. Alle tre er lone riders i de tre markedene. Ser vi et samarbeid bak kulissene, som kan lede til et oppkjøp av ICE? Anyone? Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 17. januar 2018 Del Skrevet 17. januar 2018 "Ett enkelt svep – och så kan du skicka över mobilsurf till andra användare." Dette er vel også en måte å få flere abonnenter på - hvis det i det hele tatt slår an. Kjenner forresten noen med ICE som er misfornøyd da kontakten med Danmark blir ganske så tilfeldig, mottater må ha det ene rette selskapet. Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 17. januar 2018 Del Skrevet 17. januar 2018 Kjenner forresten noen med ICE som er misfornøyd da kontakten med Danmark blir ganske så tilfeldig, mottater må ha det ene rette selskapet. Dette skjønte jeg ikke helt Lenke til kommentar
mandela Skrevet 17. januar 2018 Del Skrevet 17. januar 2018 (endret) Manglende roamingavtaler? Ellers håper jeg virkelig at 3 ikke kommer inn på eiersiden, for en særere operatør tror jeg man skal lete lenge etter. De driver fortsatt med operatørlåsing av telefoner blant annet Endret 17. januar 2018 av mandela Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 17. januar 2018 Del Skrevet 17. januar 2018 Jeg var i Sverige med ICE nå på lørdag. Da hang jeg på Telia. Tipper at ICE roamer på Telia i der Telia har nett, dvs. Norden og Baltikum. Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 17. januar 2018 Del Skrevet 17. januar 2018 Jeg tror 3 ikke ønsker å gå inn i Norge, de har jo forsøkt seg da 3G var noe nytt. Det var mye penger ut vinduet for deres del. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 17. januar 2018 Del Skrevet 17. januar 2018 Ser den, men de kan ta en Telia: kjøpe ICE på rot, med kunder, nett og hele kostebinderiet. Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 17. januar 2018 Del Skrevet 17. januar 2018 Om 3 virkelig vil det, og de har en sterk nok økonomi til å kunne bygge ut som konsesjonene krever til dekningsgrad, og ice eieren faktisk vil selge, kjør på. Det Norske markedet er jo lukrativt for de som allerede ligger godt an. Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 18. januar 2018 Del Skrevet 18. januar 2018 (endret) Kjenner forresten noen med ICE som er misfornøyd da kontakten med Danmark blir ganske så tilfeldig, mottater må ha det ene rette selskapet. Dette skjønte jeg ikke helt Ikke alle sms og mms kommer fram. Var i kontakt med ICE på vegne av personen og da nevnte de at de hadde avtale med ett selskap (som jeg i farten ikke husker hva heter). Jeg forstod det slik at mottaker da måtte være kunde hos dette selskapet. Sånn sett blir ikke ICE et komplett teleselskap da. Edit: Jeg søkte på danske teleselskaper og husker at det var snakk om TDC. Endret 18. januar 2018 av GeirHH Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå