Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Svigers skal møte mine foreldre

Anbefalte innlegg

Er litt nervøs før møtet mine foreldre skal ha med min samboer,

Greia er vell at det er gått litt lenge. Vi har vært sammen i 4 år og fått et barn nå i januar

Bakgrunnen er fordi jeg har en far som arbeider mye og er sjelden hjemme, min mor har sin vennegjeng hun er med så å si hver dag, min samboer sine foreldre jobber ekstremt mye og jobber som regel til 8 om kvelden i hverdagene og faktisk i helgene også. Det er ekstreme mengder

Nå burde ikke dette vært en unnskyldning da alle har tid til å møtes for en kopp kaffe iløpet av 4 år, men det det første året vi var sammen så var vi egentlig så mye sammen utenom i helger og da var det bare oss det gjaldt, Så flyttet vi sammen og bodde 1 år der,, Deretter nytt sted og egentlig relativt mye har skjedd..så siste året var det svangerskapet som tok overhånd og det var ikke akkurat i tankene,

Men nå har vi sagt nok er nok og vi har fått funnet en dato som passer alle, 

Greia er vell bare at jeg er så bekymret for hvordan det skal gå

Han sine foreldre er veldig rolige mennesker og er egentlig helt behagelige å være rundt, ingen fordommer og lar andre være seg selv 100% egentlig ikke negative til noe som helst osv

Mine foreldre derimot..eller min mor rettere sagt er fra en annen verden, Hun elsker å kommentere og si sin mening uansett, veldig krevende og høylytt.

Min partner tenker ikke så mye over dette da i han sitt hodet så gjør det ikke noe om mine foreldre ikke liker han sine eller vice versa... Nå tviler jeg på at dette blir tilfellet. Han sine foreldre vil ihvertfall ikke ha noe imot mine, men er litt redd min mor skal tenke at de er litt sære og la det glippe noen meninger hvis hun er ute på en vinkveld e.l

Tror jeg egentlig overtenker hele greia, men familien er viktig for meg og jeg håper jo alle bare kan komme overrens. Skal sies at min mor er ikke typen som da sier " ånei de kan vi ikke omgås de altfor stille for vår familie" og er slem eller noe slikt, men hvis hun syntes de er rare for at eks de er stille og ikke er så brautende som hun selv er så går hun til venninner og slenger med leppa

Hans foreldre har viktige roller næringslivet og er veldig høyt rangerte kan man si

Skal ikke si så mye om akkurat det siden det skal være litt hysj hysj, Selvom mine foreldre vet dette, så stopper ikke det dem fra å evt spørre om dette da det faktisk er hele livet til dem.. De er jo på jobb 70% av dagen og resterende sover de. Men de er jo bundet til å ikke kunne prate om absolutt noe, så frykter at praten bare stopper opp :p

Hva tenker dere? Tenker jeg for mye om det? har noen lignende erfaringer og hvordan har det gått i senere tid hvis foreldre et foreldrepar ikke er så fan av det andre?

Anonymous poster hash: 8d252...289
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Datoen er jo lagt, så ting går som de går og det er heller lite poeng i å bekymre seg over utfallet.  Finner de tonen så er jo det glimmers, hater de trynet på hverandre så behøver de aldri mer møtes.  Ser ikke noe stort problem i det hele; det kan muligens bli litt pinlig der og da om ting går helt på tverke, men før eller siden er dagen over og fallitten kan børstes under teppet og trygt glemmes.

Summa summarum: no big deal.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...