akelbo Skrevet 17. januar 2018 Del Skrevet 17. januar 2018 Se den første traileren for Two Point Hospital.De opprinnelige skaperne av Theme Hospital lager åndelig oppfølger Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 17. januar 2018 Del Skrevet 17. januar 2018 God ide. Theme Hospital har et utrolig godt konsept, dessverre blir spillet etterhvert bare et kontinuerlig mas der man frenetisk flytter vaktmestere rundt for å tørke opp spy. Hvis de får fikset dette og gjort så utfordringen handler mer om hvordan man organiserer sykehuset så kan det bli veldig bra. 1 Lenke til kommentar
Eldin Skrevet 17. januar 2018 Del Skrevet 17. januar 2018 Årets beste nyhet, så langt! 1 Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 17. januar 2018 Del Skrevet 17. januar 2018 (endret) Ah... Her snakker vi. Dette er den rette stilen. Den andre nye åndelige oppfølgeren har en grafisk stil som ikke faller helt i smak hos meg. Som jeg ikke syns passer helt denne type spill. Her derimot er stilen mer lik Theme Hospital. Fortsatt litt cartoony og goofy, men samtidig skarpere og klarere som er å forvente av moderne grafikk. Blir helt klart et kjøp! Endret 17. januar 2018 av Cappo Lenke til kommentar
MuffinMatt Skrevet 17. januar 2018 Del Skrevet 17. januar 2018 Har akkurat fiklet nok til å få igang theme hospital med en brukbar flyt og stabilitet. En åndelig oppfølger som kan ordne TH fixen uten fikling og brukbart i fullskjerm? Ja takk! Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 18. januar 2018 Del Skrevet 18. januar 2018 Lightheadedness.. *knis* Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 18. januar 2018 Del Skrevet 18. januar 2018 Tror denne kommer til å ta rotta på den andre utfordreren :o Herlig!! Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 18. januar 2018 Del Skrevet 18. januar 2018 Har akkurat fiklet nok til å få igang theme hospital med en brukbar flyt og stabilitet. En åndelig oppfølger som kan ordne TH fixen uten fikling og brukbart i fullskjerm? Ja takk! Jeg har originalutgaven men i dag bruker jeg utgaven som selges på gog.com. Ikke noe behov for fikling. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 19. januar 2018 Del Skrevet 19. januar 2018 Savnet til Theme Hospital har vært veldig stort så dette gleder jeg meg veldig til. Savnet er såpass stort at dette er faktisk en av årets titler for meg. De andre hospital spillene som kommer frister overhode ikke men her ble jeg solgt tvert! Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 18. juli 2018 Del Skrevet 18. juli 2018 Spillet kommer 30. august, og vil koste €34.99 Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 18. juli 2018 Del Skrevet 18. juli 2018 Instabuy! Selv til fullpris 599,- så hadde det blitt instabuy. Forøvrig -10% preorder promotion på Steam til 292,50,-. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå