sinder18 Skrevet 16. januar 2018 Del Skrevet 16. januar 2018 (endret) Eg prøver og finne en måte så att en gammel person som trenger litt større knapper kan bruke sin andre rikstv boks så att den kan kobles til Internett uten att det trengs en nettverks kabel, Den nyere boksen rikstv levere har ikke noe kontroller som han kan bruke, de gamle kontrollene som de brukte før funket fint, men dem fungerer ikke på de nye rikstv boksene, Så siden det er vanskelig og få tag på en Nettbro til rikstv så prøver eg og finne ut om det er mulig og bruke en universal kontroll istedenfor, Rikstv sier att det ikke er mulig, men eg ville være sikker på om dette stemmer. Hvorfor fungerer ikke en universal kontroll på de nye Rikstv boksene? Endret 16. januar 2018 av sinder18 Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 16. januar 2018 Del Skrevet 16. januar 2018 (endret) Hvorfor fungerer ikke en universal kontroll på de nye Rikstv boksene? Problemet er sannsynligvis at de nye Rikstv boksene bruker rf (radiofrekvens) fjernkontroll og ikke ir (infrarød) fjernkontroll. Endret 16. januar 2018 av mobile999 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå