Harald Brombach (digi.no) Skrevet 16. januar 2018 Del Skrevet 16. januar 2018 Venter milliardtap på grunn av «ny» funksjon i Apple Safari Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 16. januar 2018 Del Skrevet 16. januar 2018 Min sympati for disse selskapene er ca null. AtW 6 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 16. januar 2018 Del Skrevet 16. januar 2018 Første gangen jeg faktisk kan tenke meg å handle et Apple-produkt (ikke fordi jeg er hater, Apple har bra produkter). Lurer på hvor mye Apple kommer til å selge som en direkte konsekvens av dette. Lenke til kommentar
Lunaris Skrevet 16. januar 2018 Del Skrevet 16. januar 2018 Første gangen jeg faktisk kan tenke meg å handle et Apple-produkt (ikke fordi jeg er hater, Apple har bra produkter). Lurer på hvor mye Apple kommer til å selge som en direkte konsekvens av dette. Vel, du kan jo få til det samme i dag om du vil. Det er ikke akkurat noe utrolig, de gjør det bare til standardfunksjonalitet i Safari slik at det blir enklere å bruke for folk. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 16. januar 2018 Del Skrevet 16. januar 2018 Bra gjort av Apple. Reklamefirmaene kan brenne for min del. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 17. januar 2018 Del Skrevet 17. januar 2018 Hva er vitsen med at man får ukesvis med målrettet reklame fra den leverandøren man kjøpte produktet fra online når man browset. En ting er å annonsere det man har klikket inn på og vist interresse for, men når man allerede har kjøpt produktet ? Og når man har kjøpt og ikke ønsker å kjøpe mer fra en plass kommer også målrettet reklame fra konkurrentene som er helt bortkastet. Har ikke så mye imot at det stikkes kjepper i hjulene for denne bransjen med tanke på hvor mye målrettet invaderende støy de produserer. 1 Lenke til kommentar
Eplekatt Skrevet 17. januar 2018 Del Skrevet 17. januar 2018 IPT = De som betaler for det, får lov å spore brukerne så mye de vil Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 17. januar 2018 Del Skrevet 17. januar 2018 Hva er vitsen med at man får ukesvis med målrettet reklame fra den leverandøren man kjøpte produktet fra online når man browset. En ting er å annonsere det man har klikket inn på og vist interresse for, men når man allerede har kjøpt produktet ? Og når man har kjøpt og ikke ønsker å kjøpe mer fra en plass kommer også målrettet reklame fra konkurrentene som er helt bortkastet. Har ikke så mye imot at det stikkes kjepper i hjulene for denne bransjen med tanke på hvor mye målrettet invaderende støy de produserer. Kjøpte en oppvaskmaskin i fjor. Like etterpå: "VI tror du kan være interessert i DISSE produktene!" (andre oppvaskmaskiner) Tror de algoritmene har litt å gå på... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå