iltt Skrevet 16. januar 2018 Del Skrevet 16. januar 2018 Har en Nissan Navara d40. Jeg har prøvd å skifte termostat, men da jeg skulle gjøre dette møtte jeg på et problem. Den nederste skruen på termostathuset er helt "umulig" å nå. Prøvde mange forskjellige verktøy, men det gikk ikke. Demonterte også flere ting for å prøve å nå den bedre, men det hjalp lite. Foran skruen går det et eksosrør til egr`en som gjør det hele så vanskelig. prøvde også å demontere dette, men skruene her sitter som støpt, i tillegg så er det så trangt at det ikke lar seg gjøre med mindre man demonterer halve motorrommet. Noen som har erfaring med dette, eller som har gjort det på denne type bil tidligere? Lenke til kommentar
LabWeiler Skrevet 16. januar 2018 Del Skrevet 16. januar 2018 (endret) Er tre skruer der som skal ut og måtte ta bort luftfilter boksen og noen slanger for å komme til, hvis jeg ikke husker helt feil. Tok litt tid. Endret 16. januar 2018 av LabWeiler Lenke til kommentar
iltt Skrevet 17. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2018 Tok bort luftfilter boksen, men er ikke noe rom får å skru da jeg setter på koppnøkkel/fastnøkkel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå