Harald Brombach (digi.no) Skrevet 16. januar 2018 Del Skrevet 16. januar 2018 PST mistenker at helseinnbruddet dreide seg om etterretningsvirksomhet Lenke til kommentar
Horst Tappert Skrevet 16. januar 2018 Del Skrevet 16. januar 2018 (endret) Så, norske politikere legger til rette for innbrudd av sensetiv helse data, og når innbruddet (selvfølgelig) kommer, er det ikke nevnt i et eneste åndedrag hvem som la til rette for dette. Bra jobba NTB.. NorskTøyseByrå. *edit* finurlig skrevet men "– Det er mistanke om at noen til fordel for en fremmed stat samler inn opplysninger som, hvis de blir kjent for en slik stat eller for øvrig avsløres, kan skade grunnleggende nasjonale interesser, heter det" = vi vet hvem som knakk seg inn., men med av hensyn til grunnleggende nasjonale interesser sier vi ingenting. \ Hvis vi sier rett ut at det er usa, blir politikken i Norge di neste årene for vanskelig å styre. Endret 16. januar 2018 av Horst Tappert 1 Lenke til kommentar
Carpe Dam Skrevet 16. januar 2018 Del Skrevet 16. januar 2018 Om jeg hadde lyst på større budsjett til mitt lille overvåkningsimperium er det noe slikt jeg hadde sagt... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QVZmonLc Skrevet 17. januar 2018 Del Skrevet 17. januar 2018 Dette oser USA så lang vei jeg kan nesten kjenne lukten av tilbakestående idioter. Lenke til kommentar
Soyasaft Skrevet 17. januar 2018 Del Skrevet 17. januar 2018 USA? Er det propandafabrikken i St. Petersburg på gang? Hvis USA som en av våre nærmeste allierte ønsker informasjon om helseberedskapen i Norge vil jeg anta at de bruker den enkleste metoden - de spør. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123849734 Skrevet 17. januar 2018 Del Skrevet 17. januar 2018 USA? Er det propandafabrikken i St. Petersburg på gang? Hvis USA som en av våre nærmeste allierte ønsker informasjon om helseberedskapen i Norge vil jeg anta at de bruker den enkleste metoden - de spør. skulle ønske jeg var like naiv som deg... Lenke til kommentar
Soyasaft Skrevet 17. januar 2018 Del Skrevet 17. januar 2018 USA? Er det propandafabrikken i St. Petersburg på gang? Hvis USA som en av våre nærmeste allierte ønsker informasjon om helseberedskapen i Norge vil jeg anta at de bruker den enkleste metoden - de spør. skulle ønske jeg var like naiv som deg... Glitrende argumentasjon, stå på! Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 17. januar 2018 Del Skrevet 17. januar 2018 Så, norske politikere legger til rette for innbrudd av sensetiv helse data, og når innbruddet (selvfølgelig) kommer, er det ikke nevnt i et eneste åndedrag hvem som la til rette for dette. Bra jobba NTB.. NorskTøyseByrå. Legger til rette betyr at de har "invitert" de som står bak, tviler sterkt på at norske politikere har et ønske om at (meget) sensitive opplysninger om befolkningen kommer på avveie. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 17. januar 2018 Del Skrevet 17. januar 2018 USA? Er det propandafabrikken i St. Petersburg på gang? Hvis USA som en av våre nærmeste allierte ønsker informasjon om helseberedskapen i Norge vil jeg anta at de bruker den enkleste metoden - de spør. skulle ønske jeg var like naiv som deg... Glitrende argumentasjon, stå på! Det der er ikke et argument, det er et utsagn. Jeg skulle også ønske at jeg var så naiv at jeg trodde det beste om USA, men de har holdt på med ulovlig overvåking og spionasje siden den kalde krigen. At USA kan stå bak er ikke helt fjernt desverre. Lenke til kommentar
Carpe Dam Skrevet 17. januar 2018 Del Skrevet 17. januar 2018 Så, norske politikere legger til rette for innbrudd av sensetiv helse data, og når innbruddet (selvfølgelig) kommer, er det ikke nevnt i et eneste åndedrag hvem som la til rette for dette. Bra jobba NTB.. NorskTøyseByrå. Legger til rette betyr at de har "invitert" de som står bak, tviler sterkt på at norske politikere har et ønske om at (meget) sensitive opplysninger om befolkningen kommer på avveie. Jeg ville heller tippe, siden dette er Helse Sør-Øst, at det er politikeres helsedata man er bekymret for og interessert i. Tviler på at noen fremmed makt skal ha interesse for å drive helsestatistikk over Troms og Finnmark... Lenke til kommentar
Horst Tappert Skrevet 19. januar 2018 Del Skrevet 19. januar 2018 Så, norske politikere legger til rette for innbrudd av sensetiv helse data, og når innbruddet (selvfølgelig) kommer, er det ikke nevnt i et eneste åndedrag hvem som la til rette for dette. Bra jobba NTB.. NorskTøyseByrå. Legger til rette betyr at de har "invitert" de som står bak, tviler sterkt på at norske politikere har et ønske om at (meget) sensitive opplysninger om befolkningen kommer på avveie. Greit FRØKEN SoSEKS. Bytt ut invitert med fasilitert. I beste fall , i den uskyldige vesjonen , har politikere "bare" ansatt ukyndige folk. Lenke til kommentar
8K0JBAYD Skrevet 22. januar 2018 Del Skrevet 22. januar 2018 Så, norske politikere legger til rette for innbrudd av sensetiv helse data, og når innbruddet (selvfølgelig) kommer, er det ikke nevnt i et eneste åndedrag hvem som la til rette for dette. Bra jobba NTB.. NorskTøyseByrå. Legger til rette betyr at de har "invitert" de som står bak, tviler sterkt på at norske politikere har et ønske om at (meget) sensitive opplysninger om befolkningen kommer på avveie. Jeg ville heller tippe, siden dette er Helse Sør-Øst, at det er politikeres helsedata man er bekymret for og interessert i. Tviler på at noen fremmed makt skal ha interesse for å drive helsestatistikk over Troms og Finnmark... Ta det helt med ro. NSM har nok sørget for at alle rikspolitikere er slettet fra alt av pasientdatabaser. De har sin på egen kryptert dongle. Derfor er dette er No Stress for Høie. Derimot bør kanskje andre i statsforvaltningen (skaphomser, abortklienter, SOS-klienter, psyko-klienter mm) skjelve i buksene, for snart blir de nok kontaktet av utenlandske agenter mhp. utpresseing. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå