Arodem Skrevet 16. januar 2018 Del Skrevet 16. januar 2018 Og skal være spillbart.– Cyberpunk 2077 dukker opp på E3 i år Lenke til kommentar
Randalf the Black Skrevet 16. januar 2018 Del Skrevet 16. januar 2018 Da har jeg faktisk en grunn til å se fram til nyheter fra E3 i år :O 1 Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 16. januar 2018 Del Skrevet 16. januar 2018 Håper virkelig på det.. Lenke til kommentar
VanH Skrevet 16. januar 2018 Del Skrevet 16. januar 2018 Ser virkelig frem til dette! Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 16. januar 2018 Del Skrevet 16. januar 2018 Gleder meg! Når jeg spiller spillet skal jeg også holde nøye utkikk etter Witcher-referanser. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 16. januar 2018 Del Skrevet 16. januar 2018 Gledet meg veldig til E3 allerede før denne nyheten, og kan ikke si dette legger en demper på stemningen akkurat. Har veldig sterk tiltro til CDProject Red, men i disse tider har man lært å ikke ta ting for gitt, så jeg er veldig spent til å se hva slags spill Cyberpunk kommer til å bli. Lenke til kommentar
G Skrevet 16. januar 2018 Del Skrevet 16. januar 2018 se Komplett.no fornekter seg ikke i pris og forventet leveringstid. Nå sier de på samme side som artikkelen at det kommer om 30+ dager.. 1 Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 2. mars 2018 Del Skrevet 2. mars 2018 Gleder meg! Når jeg spiller spillet skal jeg også holde nøye utkikk etter Witcher-referanser. Det bør virkeligt vere et sidequest med Ciri der, viss ikkje blir eg sjukt skuffa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå