AfterGlow Skrevet 16. januar 2018 Del Skrevet 16. januar 2018 Se traileren til den nye 4K-oppdateringen av spillet.Nå blir Forza Horizon 3 penere på Xbox One X Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 16. januar 2018 Del Skrevet 16. januar 2018 (endret) Er kjørefølelsen i Horizon den samme som i FM7? Lurer fordi jeg kunne tenkt meg å teste det ut, nå som det kommer som Enhanced, er litt skuffet over noen av valgene Turn10 har gjort i FM7 - så syns det er litt kjedelig Endret 16. januar 2018 av bshagen Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 16. januar 2018 Del Skrevet 16. januar 2018 (endret) EDIT: Fikk rotet til kommentarfeltet i fra artikkelen, beklager dobbelpost Endret 16. januar 2018 av bshagen Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 16. januar 2018 Del Skrevet 16. januar 2018 EDIT: Fikk rotet til kommentarfeltet i fra artikkelen, beklager dobbelpost Hva er det du vil ha da? Horizon spillene er mere arkade og useriøst. Det er lettere med sladding og verre å miste kontrollen osv Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 16. januar 2018 Del Skrevet 16. januar 2018 Så de bruker ikke samme kjørefysikken som i vanilla FM? Hvis det er arcade ala NFS så hopper jeg nok over Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 16. januar 2018 Del Skrevet 16. januar 2018 Så de bruker ikke samme kjørefysikken som i vanilla FM? Hvis det er arcade ala NFS så hopper jeg nok over Nja. Det er vel samme fysikken i grunn, men Horizon er mere tilgivelig om man slår av diverse assisst. Og så har spillet en joyride vinkling. Det er et par hakk mot NFS i forhold til Motorsport. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 16. januar 2018 Del Skrevet 16. januar 2018 Kan de ikke heller fikse FM7? Turn10 suger balle. Skal aldri kjøpe et FM igjen... Ja jeg vet de patcher FM7, men de gjør jo minimale improvements... Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 17. januar 2018 Del Skrevet 17. januar 2018 Så de bruker ikke samme kjørefysikken som i vanilla FM? Hvis det er arcade ala NFS så hopper jeg nok over På ingen måte kjørefysikken i NFS, om en skal beskrive kjørefysikken i FH3 er vel simcade et ord som ofte blir brukt. Etter min mening har FH3 den artigste kjøremodellen som noengang har vært i ett spill. Ville vertfall lastet ned demoen å prøvd det Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 17. januar 2018 Del Skrevet 17. januar 2018 (endret) Så de bruker ikke samme kjørefysikken som i vanilla FM? Hvis det er arcade ala NFS så hopper jeg nok over På ingen måte kjørefysikken i NFS, om en skal beskrive kjørefysikken i FH3 er vel simcade et ord som ofte blir brukt. Etter min mening har FH3 den artigste kjøremodellen som noengang har vært i ett spill. Ville vertfall lastet ned demoen å prøvd det Ganske enig. De har spikra joyride. En ting man bør være forberedt på. Det immiterer Australia og man kjører på venstre side av veien...... Har vraket mange biler pga det Endret 17. januar 2018 av Limbeck Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 17. januar 2018 Del Skrevet 17. januar 2018 Ok, skal teste ut demoen. Takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå