Fotoskrulla Skrevet 16. januar 2018 Del Skrevet 16. januar 2018 Fattig og Rik Hytta Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 16. januar 2018 Del Skrevet 16. januar 2018 Det primære mål med bildekritikken må vel være å kritisere andres bilder og å tåle kritikk av egne for å bli en bedre fotograf. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2018 Det primære mål med bildekritikken må vel være å kritisere andres bilder og å tåle kritikk av egne for å bli en bedre fotograf. Mvh Gunnar Ja, det er klart. Men hvis det ikke blir lagt ut noen bilder, så blir det heller ikke noe å kritisere Jeg vurderer å legge ut et skikkelig elendig bilde, bare for å se om jeg kan få noen i tale Lenke til kommentar
sussss Skrevet 16. januar 2018 Del Skrevet 16. januar 2018 Smukt ser det ud..fint lys i baggrunden...Ja jeg synes nu også fotosiden her er gået mere eller mindre i stå..så gemmer mig lidt et andet sted for tiden..hvor der er mere gang i den :-) Hilsen Suss Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 18. januar 2018 Del Skrevet 18. januar 2018 Så nydelig vinterbilder ? Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 19. januar 2018 Del Skrevet 19. januar 2018 Stakkars Helene, som er blitt helt alene (nesten). Godt at du tok med deg et KAMERA denne gangen. Det synes på resultatet. Fin komposisjon, som kanskje ikke så veldig vanskelig å få til med så vakre omgivelser, med fint lys, fiine farger, kontraster og detaljer. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 19. januar 2018 Del Skrevet 19. januar 2018 Det primære mål med bildekritikken må vel være å kritisere andres bilder og å tåle kritikk av egne for å bli en bedre fotograf. Mvh Gunnar Enig med deg Gunnar, men hvor har du gjort av bildene dine? Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg