iDEA-L Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Har akkurat mekket sammen en ny maskin som bl.a består av et Abit IC7-max3 kort og et par wd raptor disker som jeg skal kjøre i raid0 som systempartisjon... (forøvrig har jeg en seagate 7200.7 120gig disk som også skal inn der) Spørsmål 1; noen som har noen formening om hva som er best av å kjøre dette raid'et på ICH5R-kontrolleren, eller på Sil3114-kontrolleren? Mente at jeg leste i en eller annen review at det var best å koble den til ICH5R, men nå finner jeg ikke den testen igjen, og det er godt mulig hukommelsen spiller meg et puss...? Spørsmål 2; Prøvde såvidt å boot'e maskinen i går med win xp pro, men under installasjonen fikk jeg beskjed om at windows ikke kunne finne noen harddisker. Er det fordi de er s-ata/raid0? Må jeg inn med den disken som fulgte med hovedkortet da? -- iDEA-L Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Still kosn disk den skal boote fra ide,s-ata Lenke til kommentar
iDEA-L Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 Hmm... Jeg skal jo forsåvidt ikke boote på disken første gang, men på cd, og det funker jo fint... Så boot-rekkefølgen skal vel ikke ha noe å si...? -- iDEA-L Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå