Kikert Skrevet 20. januar 2018 Del Skrevet 20. januar 2018 I følge ungene i huset OG kjerringa, så er Switch virkelig verdt pengene. De elsker den! Koster jo bare 1/4 av Iphone x De spilla det går i er: Splatoon 2, mario oddy, zelda botw og fifa 18 1/4 av en iphone? Må vel ut med nesten 10,000,- for en velutstyrt switch. 4000,- for konsollen 3 kontroller - 800,- stykk / 2400,- 5 spill - snitt 400 stykk / 2000,- Å sette de prisene opp mot de samme greiene på de andre konsollene er en ting. Prisen er tilsvarende de andre. Det er heller ikke spesiellt mange muligheter til å spille multiplayer på samma skjerm på de andre. Rayman med 2+ spillere er hysterisk Prisen må også ses opp mot underholdningsverdien selvfølgelig og jeg kan med hånden på hjertet si at Switch (for meg) var verdt pengene mer enn XB og PS. Det beste med Switchen er at Nintendo faktisk slenger med alt som trengs, tilogmed en HDMI-kabel (som det står Nintendo på) 1 Lenke til kommentar
Woods Skrevet 21. januar 2018 Del Skrevet 21. januar 2018 Denne tråden passet bra! Jeg og samboeren har lyst å spille Mario kart og et eller annet som ligner på Mario 64. Skal kun brukes på TVen. Noen andre spill som er verdt å kjøpe med 2 player? Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 21. januar 2018 Del Skrevet 21. januar 2018 Vel, i Mario Odyssey kan den ene styre hatten mens den andre styrer Mario. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 21. januar 2018 Del Skrevet 21. januar 2018 Denne tråden passet bra! Jeg og samboeren har lyst å spille Mario kart og et eller annet som ligner på Mario 64. Skal kun brukes på TVen. Noen andre spill som er verdt å kjøpe med 2 player? snipperclips plus skal visst være kult i 2-player 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 21. januar 2018 Del Skrevet 21. januar 2018 (endret) Elkjøp har tilbud på Switch https://www.elkjop.no/product/gaming/spillkonsoll/SWI32GBNEON/nintendo-switch-spillkonsoll-neon-joy-con OBS! *Dette produktet har begrenset antall. Tilbudet gjelder så langt lageret rekker. Endret 21. januar 2018 av LarZen 1 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 21. januar 2018 Del Skrevet 21. januar 2018 Nei Meget bra begrunnelse. 1 Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Jeg kjøpte en Switch til samboeren i julegave. Siden den ble åpnet har ikke pc'n eller PS4-konsollen blitt brukt én eneste time. Mario Odissey er veldig bra, og Zelda er majestetisk. Fantastisk verden å tusle rundt i. Eneste problemet nå er at samboeren også liker konsollen, noe som medfører at jeg ikke får spilt Mari Kart er også gøy 1 Lenke til kommentar
kero79 Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Jeg kjøpte en Switch til samboeren i julegave. Siden den ble åpnet har ikke pc'n eller PS4-konsollen blitt brukt én eneste time. Mario Odissey er veldig bra, og Zelda er majestetisk. Fantastisk verden å tusle rundt i. Eneste problemet nå er at samboeren også liker konsollen, noe som medfører at jeg ikke får spilt Mari Kart er også gøy Kjøpte du ikke Switchen til henne som julgave da? Jeg kjøpte Switch på reelase og kona tok beslag på den. Heldigvis var det bare en mnd til hennes bursdag så jeg kjøpte switch til henne på bursdagen.Problemet løst 1 Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Prøver alltid å finne den optimale gaven som jeg har lyst på ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå