Basement Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 Hei. Dette er nok nevnt før men fant ikke. Jeg har siden romjula hatt leamus og muskelrykninger i hele kroppen. Noen ganger ett lite napp men andre ganger litt flere repetasjoner.noen ganger også murringer. Kan nappe litt i en finger også. Dette er nesten konstant og flytter seg rundt om i kroppen på sekundet.Noen steder går det igjen ganske ofte. Samt at jeg i det siste har hatt sterkere muskelrykninger når jeg skal sove. Veldig irriterende og ubehagelig. Har vært hos lege for en sjekk (cranial nerve) og fått time hos nevrolog i mars. Spiser magnesium og calsium tabletter. Ingen virkning foreløpig. Å lese om dette på nettet er selvfølgelig dumt. Står stort sett om als. Det hjelper ikke akkurat på. Har psoriasis artritt og går på metex og cimzia. Noen som har noen erfaringer med dette? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+921324 Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 det de greierne dukker opp når man skal sove er visst ganske vanlig har jeg lest Lenke til kommentar
Gjest 98bdf...e10 Skrevet 23. august Del Skrevet 23. august Hei. Jeg veit dette er mange år siden ble skrevet. Men håper kanskje du får et varsel. jeg har helt like leamus som deg og er kjempe redd. Hvordan går det med deg nå? Fant du ut av noe grunn? Anonymous poster hash: 98bdf...e10 Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 23. august Del Skrevet 23. august Gå på apoteket og kjøp magnesium og kalsium. Ta gjerne noen doble doser magnesium til å begynne med (helt ufarlig). Du vil merke bedring etter noen dager. Det kan også komme av manglende søvn, overdrevet koffein-inntak, alkohol eller stress. Det kan også være bivirkning av medisiner, men også mangel på magnesium etter mye trening eller/og fysisk aktivitet og dårlig/mangelfull kosthold for å nevne noe. Du kan også gå til fastlegen din for å ta blodprøver for å sjekke nivået av mineraler osv... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå