Fotoskrulla Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 Sunnmørsfjell Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 Flotte bilder både dette og det fra Stordalen, sprek du?. Enig i din vurdering om aktiviteten her inne. Jeg kommenterer med liten mobil fra Costa del Sol i Spania, det må vel være lettere for dere hjemme? med all verdens utstyr. Godt at det finnes slike som deg Helene. Ha en fin kveld, nå skal vi se på "Kjendis farmen"?. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 15. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2018 Flotte bilder både dette og det fra Stordalen, sprek du?. Enig i din vurdering om aktiviteten her inne. Jeg kommenterer med liten mobil fra Costa del Sol i Spania, det må vel være lettere for dere hjemme? med all verdens utstyr. Godt at det finnes slike som deg Helene. Ha en fin kveld, nå skal vi se på "Kjendis farmen"?. Mvh Gunnar Nå er det pause i Farmen, så da rekker jeg å svare deg Jeg har kontorjobb, så da er det godt å komme seg ut i frisk luft og bruke kroppen litt i helgene. Og så lenge kroppen henger med så er jeg happy! Jeg vet ikke hvorfor det er så himla labert her for tiden. Nå begynte Farmen på att du...Ha det! Lenke til kommentar
sussss Skrevet 16. januar 2018 Del Skrevet 16. januar 2018 Ja der kan man da tydeligt se at I står nede i fjellet ..som solen lige markere toppene :-) Lenke til kommentar
QZUZOWR4 Skrevet 16. januar 2018 Del Skrevet 16. januar 2018 Flott bilde fra vinterfjellet. Har vært endel festivaler og konserter her derfor mindre foto. mvh Keshav Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg