pooka2 Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 har en siemens MC60 som jeg gjerne skulle satt opp mms på. men jeg sitter litt blank her... åssen gjør jeg det? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Har du netcom eller telenor? Hvis du sjekker club-siemens.net og på det norske forumet så står alt forklart der. Jeg fikk min derfra. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 det er litt domt at det ikke finnes automatiske oppsett for siemens ( telenor ). finnes dette for netcom og de andre operatøran ? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Nei det finnes ikke. Går ikke an med Siemens. Eller går sikkert an men bare operatørene som ikke gidder å fikse det. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 svakt! er flere og flere som kjøper siemens for tiden så dette burde vært iorden! Lenke til kommentar
mobildyret Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Hmm, samboeren min vant seg en mc60 og på den var mms allerede installert. Har noen tuklet med tlf før hun fikk den? hmm, høres ikke bra ut.. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Det var installert på min også. Kjøpte fra Elkjøp. Er vanlig det da. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 det er noen tlfer som er ferdig innstilt. disse tlfene er som oftest operatørlåst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå