Engen Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Hei, Jeg har fått et HP 935 5mp kamera via en hjemme-pc ordning på jobben, og har slitt fælt med det. Kameraet klarer bare å ta 4-5 bilder med blitz og LCD på før batteriet er helt tomt. Jeg har prøvd oppladbare batterier, Duracell Ultra og et par andre typer uten hell. Jeg har også prøvd å oppdatere kameraets firm ware etter råd fra HP Support, men også dette uten hell. Men nå kommer det "morsomste" - jeg har nå totalt motatt 4 (fire) kameraer med samme feilen!!! Er det mulig? Er det noe jeg gjør galt? Hva kan det være? Man får jo ikke installert batterier feil. Nei, jeg dropper hele HP søpla og kjøper meg et Ixus 400. Lenke til kommentar
AAnders Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Har også vært borte i HP935 og der har der ikke vært noen problemer. Tok nærmere 100 bilder uten problemer. Min far har dette kameraet, og dette er også en slik hjemme pc ordning. Brukte dette kamera i påvente av mitt eget kamera. Så enten har du vært uheldig med batteriene eller du har vært utrolig uheldig med kameraet. Anders Lenke til kommentar
kjreie Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Hmm, les dette. Med oppladbare batterier er dette kameraet nesten best av alle. Utdrag av testen fra dpreview.com: http://www.dpreview.com/reviews/hp935/page8.asp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå