Gå til innhold

Her projiserer de bildet «rett ut i løse lufta»

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde jeg ikke sagt opp ekstra i protest da de begynte med sponsede artikler så hadde jeg sagt opp nå. Ikke bare er det reklame til plusmedlemer, men EFFs Privacy Badger har flagget 15 trackere i avspilleren og blokkert den fra å i det hele tatt laste videoen.

Lenke til kommentar

Lurer litt på hvordan dette er mtp støy, vind og sikkerhet.

Skal det plasseres offentlig noe sted må det jo ett glass-bur rundt og man får en kraftig vifte-støy. Evt vind og vifte-støy, men fare for skader.

Hadde det faktisk vært i løse luften ville det jo vært bra, men ser ikke helt fordelene her fremfor en lydløs, sikker og viftefri skjerm..

Endret av aklla
Lenke til kommentar

Jeg ville akseptert "tilsynelatende i løse luften" dette er jo "bare" en komplisert versjon av disse diodeklokkene som "viftet" klokkeslettet ut i luften med en pendel. Jeg trodde faktisk dette var noe laseraktig som endelig kunne projisere i løse luften uten vanntåke/dis f.eks ved at laserne kun laget dotter der de møttes på en eller annen måte. 

Kult var det, men de bør vel plasseres utenfor rekkeviddet for barn og andre nysgjerige om viften er relativt lydløs. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...