steinjarle Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 Her projiserer de bildet «rett ut i løse lufta» Lenke til kommentar
Populært innlegg Moskus Skrevet 15. januar 2018 Populært innlegg Del Skrevet 15. januar 2018 Du.. øh... er det REKLAME på videoen? ... for betalende medlemmer også? 10 Lenke til kommentar
JonasPB Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 Du.. øh... er det REKLAME på videoen? ... for betalende medlemmer også? Avsluttet ekstra abonnementet denne måneden, ser ingen grunn til å holde på det lenger. Nå ble den tanken bare forsterket 6 Lenke til kommentar
Ariston Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 Du.. øh... er det REKLAME på videoen? ... for betalende medlemmer også? "Som Tek Ekstra-medlem får du lese nettstedet vårt uten bannerannonser." Nå har de tatt i bruk VGTV sin spiller, ikke så lett å unngå reklamer der. Ble avsluttet her også for en stund siden, selv om jeg fortsatt hadde 29 kr/mnd prisen. 5 Lenke til kommentar
Zitrus Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 Men hvis du kommer for nære får du fingre, evt hode kappet over 7 Lenke til kommentar
Jikap Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 Du.. øh... er det REKLAME på videoen? ... for betalende medlemmer også? Avsluttet ekstra abonnementet denne måneden, ser ingen grunn til å holde på det lenger. Nå ble den tanken bare forsterket Der forsvant mitt abonnement også... 6 Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 Konseptet er vel ikke helt nytt. Jeg hadde eksempelvis en snurrebass som ved hjelp av en enkelt rekke på 8 led lys kunne skrive forskjellige ting, som antall runder den spant rundt, klokka etc. Videre er det en felgprodusent i statene som lager lignende bilder i felgene når bilen kjører, også ved hjelp av et sett lysdioder. Dette er kanskje er videreutvikling av dette, men aldri gjort før er kanskje en liten overdrivelse. 2 Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 Det er dessverre helt urelevant for artikkelen, men hvis videoer på Tek fra nå av skal inneholde reklame (VG sin avspiller), selv for betalende medlemmer, blir mitt medlemskap avsluttet umiddelbart. 5 Lenke til kommentar
dickidickdickens Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 Ser det ut som det kommer fra ingensteds eller fra den åpenbare kilden? Lenke til kommentar
Petter Stabell Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 Altså IKKE et hologram i løse luften, men fysiske led lys som snurrer i lufta. Over hodet ikke noe hologram som overskriften, eller tja hele artikkelen skulle tilsi... 4 Lenke til kommentar
Sebbetheking Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 Stilig, future is here! Lenke til kommentar
Jan-Tore Tonheim Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 Gidder ikke engang å se på denne videoen på grunn av reklamen. Dette er grunnen til at jeg sluttet å være på VG også. HELE vitsen for meg med å betale er for å slippe reklame. Sier opp abonnement, og kommer aldri tilbake. VG, tusen hjertelig takk! 3 Lenke til kommentar
NTAuthority Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 (endret) Konseptet er vel ikke helt nytt. Jeg hadde eksempelvis en snurrebass som ved hjelp av en enkelt rekke på 8 led lys kunne skrive forskjellige ting, som antall runder den spant rundt, klokka etc. Videre er det en felgprodusent i statene som lager lignende bilder i felgene når bilen kjører, også ved hjelp av et sett lysdioder. Dette er kanskje er videreutvikling av dette, men aldri gjort før er kanskje en liten overdrivelse. Alle "open" skiltene i kebabsjappene. Endret 15. januar 2018 av dxnne Lenke til kommentar
Weeb91 Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 Du.. øh... er det REKLAME på videoen? ... for betalende medlemmer også? Avsluttet ekstra abonnementet denne måneden, ser ingen grunn til å holde på det lenger. Nå ble den tanken bare forsterket Vært betalende medlem siden 07.2013, og frem til idag. Hersens vgtv 4 Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 Du.. øh... er det REKLAME på videoen? ... for betalende medlemmer også? Avsluttet ekstra abonnementet denne måneden, ser ingen grunn til å holde på det lenger. Nå ble den tanken bare forsterket Vært betalende medlem siden 07.2013, og frem til idag. Hersens vgtv Jupp, der ble mitt også avsluttet. Talentløst av VG/TEK dette her. 3 Lenke til kommentar
Lucifer24 Skrevet 16. januar 2018 Del Skrevet 16. januar 2018 Neste gang jeg ser en reklame som dette her, så blir mitt abonnement også avsluttet og adblock slått på. 3 Lenke til kommentar
GranitB Skrevet 16. januar 2018 Del Skrevet 16. januar 2018 Vent litt, jeg forstår ikke.. Hva er problemet med litt reklamering av nyere teknologi? Lenke til kommentar
darkyy Skrevet 16. januar 2018 Del Skrevet 16. januar 2018 Vent litt, jeg forstår ikke.. Hva er problemet med litt reklamering av nyere teknologi? Tror det er snakk om reklameringen som skjer i begynnelsen før det egentlige opptaket begynner, for eksempel kvikklunsj reklame. 2 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 16. januar 2018 Del Skrevet 16. januar 2018 Vedr. Artikkelen: Om man ser hardware eller ei. Effekten var unektelig rått å se på! Men skjønner at de har valgt en svart vegg mtp. Hardwaren var svart. Vedr. Reklame: Her bør tek.no rydde opp raskt. Ellers vil de miste mange abonnenter. 1 Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 16. januar 2018 Del Skrevet 16. januar 2018 VGTV spiller? #RIP adblocker effekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå