Arodem Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 Gamer.no gjennomfører stor leserkåring.Hva var det beste spillet i 2017? Stem her Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 Dwarf Fortress er det beste spillet hvert år. 2 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 Hmm, et mindre bra år enn jeg husket basert på kandidatene. AtW 1 Lenke til kommentar
Respwner Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 Stort sett spilt spill som kom ut tidligere en 2017, tror vel eneste som hadde release i 2017 jeg har brukt noe særlig med tid på må være Grim Dawn, men sannsynligheten for at et indie arpg (som ikke er i lista en gang) får mer enn 10 stemmer er forsvinnende liten. Lenke til kommentar
runewr Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 Mange titler jeg ikke har rukket å spille enda, så må nok bli PUBG for min del... "e-sport ready" Lenke til kommentar
Avean Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 (endret) Selv om det ikke er min type sjanger i det hele tatt så vandt det meg over og bare det er tegn nok på hvor bra det er. Divinity: Original Sin 2 selvsagt Et utrolig spill i singleplayer, et enda utroligere spill i co-op. Jeg er 0 fan av RPG og turbasert kamper, spillet har begge deler og jeg elsker det. Endret 15. januar 2018 av Avean Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 FM7 er nederst på lista? Mkay... 1 Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 15. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2018 FM7 er nederst på lista? Mkay... Plasseringen er helt tilfeldig. Glemte Forza 7, så la det inn like etter publisering. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 Stemte taktisk, siden det faktisk er en mikroskopisk sjanse for at et veldig bra spill faktisk vinner i år for en gangs skyld. Vet at Banished vant et år, men det må ha vært rigga på et vis. Lenke til kommentar
...... Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 Horizon Zero Dawn, uten tvil. Men tipper enten Zelda, Mario eller PUBG tar seieren. Hvis PUBG vinner så ler jeg meg i hjel. 2 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 Dette har vert et godt år for racing simulatorer. Godt krydret med Andromeda og Horizon Origin har jeg ikke fått spilt enda. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 Her er det nok mange forskjellige meninger kan jeg tenke meg. Enkelt for meg da: 700 timer i PUBG sier sitt. 1 Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 Rabalderet etter Zelda ikke fikk en 10/10 kan faktisk tyde på at leserne velger den Men ikke derfor jeg stemte på det. Synes bare det er et fantastisk spill. Men har jo heller ikke fått testet ut alle på listen. Men dette kan bli artig. Mye varierende meninger. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 (endret) Jeg har flere enn en alternativ. Med andre ord, disse syns jeg er de beste spillene fra 2017. Dette er spil som jeg har: Horizon Zero Dawn Destiny 2 Wolfenstein II: The New Colossus The Evil Within 2 Nier: Automata Spill som jeg vil gjerne ha fra det året: The Legend of Zelda: Breath of the Wild Resident Evil 7 (Kan være mulig at jeg ordner meg den.) Super Mario Odyssey (Kan være mulig at jeg ordner meg den.) Hellblade: Senua's Sacrifice (Venter på fysisk utgave av denne, hvis det kommer da. ) Sonic Mania Life Is Strange: Before the Storm Gravity daze 2 Dishonored: Death of the Outsider Endret 15. januar 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 FM7 er nederst på lista? Mkay... Plasseringen er helt tilfeldig. Glemte Forza 7, så la det inn like etter publisering.Husker et halvveis spill (Gran Turismo), og glemmer markedslederen? ? 1 Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 15. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2018 (endret) FM7 er nederst på lista? Mkay...Plasseringen er helt tilfeldig. Glemte Forza 7, så la det inn like etter publisering.Husker et halvveis spill (Gran Turismo), og glemmer markedslederen? Ja, sånn kan det gå. Jeg laget lista i hui og hast – det er ingen konspirasjon her. Jeg kan sågar flytte det lenger opp på lista. EDIT: Done! Nå ligger det like over GT Sport. Endret 15. januar 2018 av Arodem 2 Lenke til kommentar
Zicos Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 Kan dere ikke lage ett eget system for dette? Er ikke alle som ønsker å ha en Google-konto...... 2 Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 Må bli Divinity: Original Sin 2 for min del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå