Gå til innhold

Hva man ikke ser i media...

Gjest medlem-23990

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-23990
Kjære propgandaspreder.

Hvordan kan du vise bilder fra en så rekasjonær nyhetskilde som FOX News? For å si det sånn - mer konservativt miljø og presse finner du ikke i USA før "The Flat Earth Society".

Selvsagt går det demonstrasjoner i en by på 7 millioner mennesker - men å trekke frem dette som symbol på frihet er manipulasjon av verste grad.

Propagandaspreder?

Um... OK.

Var det ikke et demonstrasjonstog i Irak mot terrorisme, fascisme, despotisme, etc???

Reaksjonær nyhetskilde i FOX? De er ikke mer reaksjonær enn NYTimes. Som ikke hadde en eneste nyhetssak om denne demonstrasjonen, btw.

Fint at du plastrer FOX sammen med "Flat Earth Society". For all del, du må jo sette dine "fiender" i en bås og kalle de idioter.

Bare husk at jeg ikke er konservativ. ;)

Symbol på frihet som manipulasjon? Hvor mange demonstrasjonstog var det i Irak under Saddam?

Dessuten nevnte jeg ikke dette som et tegn på frihet, jeg nevnte det fordi alle antikrigs demonstrasjoner får tid i pressen, uansett størrelse, mens denne demonstrasjonen, AV SELVE IRAKERE, ikke får ett ord i de fleste pressekildene i verden.

Jeg syns det var merkelig. Man skriver side opp og side ned om hvilken som helst demonstrasjon mot krigen, mot Bush, osv. Men når folkene i det landet som denne krigen faktisk handler om har sine egne demonstrasjoner, da er det liksom ikke interessant.

Nei, for all del, det er uinterresant for venstrevridde folk og media hva irakere syns, det har vært åpenbart helt fra begynnelsen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...