Gå til innhold

Hva man ikke ser i media...

Gjest medlem-23990

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-23990

56.jpg

Dette var en protestmarsj som skjedde i Irak ikke så lenge siden. Der demonstrerte irakere mot terroristene, og terrorisme.

Rart at dette ikke ble vist hos de fleste nyhetskildene...

Fra bildet ser det som iallfall et par tusen irakere som demonstrerer i tog.

:shrug:

Endret av medlem-23990
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-23990
Dette ble vist på både TV2 og NRK om jeg ikke tar helt feil. . .

Ja, tror jeg så det på NRK.

Men det var ikke akkurat de jeg siktet til da...

Her kan man se video fra hendelsen:

http://reuters.feedroom.com/iframeset.jsp?ord=861865

Klikk på Reuters Television, også klikk på More... der kommer det et klipp om Iraqi Protests.

De eneste som hadde saken var FOX NEWS, og CNN hadde en liten snutt om det. NYTimes, LATIMES, WaPost, etc, etc. har ikke sagt et eneste ord om hendelsen.

Endret av medlem-23990
Lenke til kommentar
Dette minner meg veldig om da de "dro ned" statuen av Saddam. Kunne umulig være særlig mer enn 200-300 mennesker som så på da. Selv om et par støtter demokrati så betyr det ikke at resten av befolkningen i Irak vil ha det.

:laugh::laugh::laugh: Stakkars folk, slemme uncle Sam kom og tok gladgutten Saddam og knuste den vanliges irakers hjerte.

En ting: Kan du dokumenter at "et par" ønsker demokrati? Det burde da være en saml sak for en med så god kjennskap til det fantastiske søkeverktøyet Google.

Lenke til kommentar
Dette minner meg veldig om da de "dro ned" statuen av Saddam. Kunne umulig være særlig mer enn 200-300 mennesker som så på da. Selv om et par støtter demokrati så betyr det ikke at resten av befolkningen i Irak vil ha det.

:laugh::laugh::laugh: Stakkars folk, slemme uncle Sam kom og tok gladgutten Saddam og knuste den vanliges irakers hjerte.

En ting: Kan du dokumenter at "et par" ønsker demokrati? Det burde da være en saml sak for en med så god kjennskap til det fantastiske søkeverktøyet Google.

Nei, siden det var nevnt at det ikke var flere enn et par tusen så lurer jeg litt på hvor hyppe de er på demokrati, med tanke på at det bor "noen" millioner i Irak. Men seff.. det kan jo seff være den samma situasjonen som vi har i Norge, at vi gir fullstendig eff i politikk så lenge vi får VG og kaffekoppen. Satt på spissen. ;)

Lenke til kommentar
rallybanner01a.jpg

Kjære propgandaspreder.

Hvordan kan du vise bilder fra en så rekasjonær nyhetskilde som FOX News? For å si det sånn - mer konservativt miljø og presse finner du ikke i USA før "The Flat Earth Society".

Selvsagt går det demonstrasjoner i en by på 7 millioner mennesker - men å trekke frem dette som symbol på frihet er manipulasjon av verste grad.

Lenke til kommentar

Nei, siden det var nevnt at det ikke var flere enn et par tusen så lurer jeg litt på hvor hyppe de er på demokrati, med tanke på at det bor "noen" millioner i Irak. Men seff.. det kan jo seff være den samma situasjonen som vi har i Norge, at vi gir fullstendig eff i politikk så lenge vi får VG og kaffekoppen. Satt på spissen. ;)

Du er inne på noe der, men jeg tror nok det er mer enn "et par" som ønsker demokrati. Slik jeg har forstått der øsnekr mannen i gata at amerikanerne skal være i landet i minst 6 mnd til. Det at det ikke blir så voldsomme demonstrasjoner mot terror er ganske naturlig. Kan hende folk gir f'n, folk er på jobb, folk tørr ikke, og kvinnene tørr ihvertfrall ikke si hva de mener. Da Bush var i Oslo var det da ingen pro-USA demonstrasjoner, selv om jeg vil tippe at majoriteten av KRF, Høyre og FRP's velgere støtter Bush. Det er nok bare sosialsiter og muslimer som kan kunsten å hisse folk til demonstrasjon.

Lenke til kommentar

Du er inne på noe der, men jeg tror nok det er mer enn "et par" som ønsker demokrati. Slik jeg har forstått der øsnekr mannen i gata at amerikanerne skal være i landet i minst 6 mnd til. Det at det ikke blir så voldsomme demonstrasjoner mot terror er ganske naturlig. Kan hende folk gir f'n, folk er på jobb, folk tørr ikke, og kvinnene tørr ihvertfrall ikke si hva de mener. Da Bush var i Oslo var det da ingen pro-USA demonstrasjoner, selv om jeg vil tippe at majoriteten av KRF, Høyre og FRP's velgere støtter Bush. Det er nok bare sosialsiter og muslimer som kan kunsten å hisse folk til demonstrasjon.

Mhmh.. høyrefolk gir ****** i politikk, så lenge de får skatteletta si.

Lenke til kommentar
Er ikke folket i Irak muslimer da?

Joa, og vi har sett mange demonstrasjoner i irak i det siste, av alle politiske og religiøse dler av landet. Shia-muslimene gikk da i et tog som talte flere titals tusen og demonstrerte mot USA. Grunnen er at shiamuslimene ønsker at USA skal ut slik at Iran kan overta kontrollen og hindre at vestlige verdeir og levesett sprer seg. Shiamuslimen ønsker en teokrati type Iran, og med USA i landet blir det aldri mulig.

Lenke til kommentar

Ja religiøse verdier, men jeg mener kulturelle, ting som ikke har noe med religion å gjøre, men jeg ser poenget. I Norge er det ikke så fælt, men vi har jo en prest som statsminister, og Kristent Samlingsparti er til, og til og med i det religionsnøytrale USA har republikanerne en kandidat som er imot stemmerett for kvinner.

MEN jeg er enig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...