newnick Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 Løsningen blir nok iSveisen. Der man rett og slett barberer den ene siden av hodet. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 For et ufyselig kommentarfelt. Prøve å latterliggjøre noe som er et reèllt problem for mange. Skam dere!!! Lenke til kommentar
Morten Morten Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 Har hatt trøbbel med ett Bose headsett driver å napper av sjegget mitt til tider, men det er langt mer vondt når barten huker seg fast i ølboksen.. Dersom profilbildet ditt stemmer, kan dette neppe være et stort problem Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 16. januar 2018 Del Skrevet 16. januar 2018 (endret) Når det legges opp til morsomheter slik som på ITavisen... Endret 16. januar 2018 av tsetsefluen Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 16. januar 2018 Del Skrevet 16. januar 2018 Ikke hatt dette problemet i det hele tatt ? men det kan være fordi jeg i størsteparten av telefonens levetid hittil, har brukt det svarte skinndekselet til Apple. Merket derimot ikke noe før det. Kan være det bare gjelder få enheter? Eller... hårsåre personer? ? "Kan være det bare gjelder få enheter?" Ja, eller at Apple tok en Apple Lenke til kommentar
donnico Skrevet 16. januar 2018 Del Skrevet 16. januar 2018 Skjer med iPhone 7 og skjegg også! Skjedde hele tiden med meg når jeg hadde Iphone 7 og, faktisk ganske plagsomt 1 Lenke til kommentar
Lanser evolution Skrevet 16. januar 2018 Del Skrevet 16. januar 2018 Liker at løsningen til Apple så ofte er å klaske noe nasty plast rundt produktet. Hairgate? Kjøp deksel! Antennagate? Kjøp deksel! Og likevel betaler folk 13000 for en iPhone.. Apple har som kjent aldri hardware feil, blir helt sikkert fikset i neste oppdatering på softwaren dette også... Eller forbedret så den fungerer også som rettetang eller krølltang.. kommer sikkert en app så du kan bestemme dagens frisyre tenker jeg Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 16. januar 2018 Del Skrevet 16. januar 2018 Liker hvordan thklinge og Lanser evolution kommentarer som om det er Apple selv som anbefalte deksel som løsning når det overhodet ikke er tilfellet. Må jo begynne å lure på om det er direkte trolling eller om folk bare er mindre intelligente. Ikke alltid så lett å skille mellom de to. Apple gikk jo tilsynelatende ut og gav tilbud om å bytte i ny, men akkurat det ser man jo ut til å fullstendig ignorere. La oss heller skrive helt meningsløse innlegg basert på ikke reell informasjon. 1 Lenke til kommentar
golagha Skrevet 16. januar 2018 Del Skrevet 16. januar 2018 Jeg kvittet meg med barbermaskinen når jeg fikk iPhone X. Upåklagelig om den også hadde vært barberskum avvisende, inntil det kommer en oppgradering vil jeg bare leve med smertene. Lenke til kommentar
The worlds moral middle finger Skrevet 16. januar 2018 Del Skrevet 16. januar 2018 The bald shall inherit the earth. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 16. januar 2018 Del Skrevet 16. januar 2018 Hehe, dette problemet hadde jeg med min Note 4. Det lille "gitteret" som sitter foran høyttaleren til samtaler, nappet meg stadig vekk i skjegget når jeg avsluttet samtaler... Lenke til kommentar
Gørild Ovedia Strandenæs Skrevet 17. januar 2018 Del Skrevet 17. januar 2018 Jeg plages med at mine nye iPhone x henger seg opp i tid og utide. Lenke til kommentar
NuRadix Skrevet 18. januar 2018 Del Skrevet 18. januar 2018 Jeg plages med at mine nye iPhone x henger seg opp i tid og utide. Den lugger altså? 2 Lenke til kommentar
golagha Skrevet 18. januar 2018 Del Skrevet 18. januar 2018 Har hatt trøbbel med ett Bose headsett driver å napper av sjegget mitt til tider, men det er langt mer vondt når barten huker seg fast i ølboksen.. Kjøp ett deksel til ølboksen. Om du også er plaget med at den får bulker når du klemmer på den, kjøp ett sylinder formet temperert glass for å ha rundt ølboksen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg